Gå til innhold

Ex.phil og Ex.fac, må jeg ha de?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal du studere ved et universitet, må du ha dem, og de er etter all sannsynlighet lagt inn i studiet. Skal du gå på høyskole eller andre skoler, slipper du.

 

Ja, du kan ta de på forhånd, men etter min mening er det like greit å ta de underveis i studiet, særlig hvis det er lagt opp til at man har de tidlig i studiet. Da vil man bli bedre kjent med folk, og det er vanlig at de ulike ex.phil- og ex.fac-versjonene er tilrettelagt for studiet du går på. Jeg studerer juss, så ex.fac-en vi hadde var en veldig fin innføring i nevnte fag, og de fleste som hadde tatt faget før tok det på nytt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal du studere ved et universitet, må du ha dem, og de er etter all sannsynlighet lagt inn i studiet. Skal du gå på høyskole eller andre skoler, slipper du.

 

Ja, du kan ta de på forhånd, men etter min mening er det like greit å ta de underveis i studiet, særlig hvis det er lagt opp til at man har de tidlig i studiet. Da vil man bli bedre kjent med folk, og det er vanlig at de ulike ex.phil- og ex.fac-versjonene er tilrettelagt for studiet du går på. Jeg studerer juss, så ex.fac-en vi hadde var en veldig fin innføring i nevnte fag, og de fleste som hadde tatt faget før tok det på nytt.

Hei!

 

takk for svar!

 

Jeg skal mest sansynelig søke på høyskolen i sogn, så da er det ikke sikkert jeg trenger det?

Og isåfall vill den være lagt inn i faget? (økonomi og adm.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...