Gå til innhold

Irriterende dritt posting


harald_

Anbefalte innlegg

Nå er jeg dritt lei av fjortisser som spammer med svar som ikke har en dritt med topic å gjøre. Et eksempel:

 

Topic: til alle med 56kb/s

260 kb/s :D
ja, 56k går virkelig unna ja. nesten sånn at det tar av faktisk. jeg kan faktisk nesten ikke huske hvor lenge siden jeg satt på et nett som er dårligere enn 384 Kbps eller hva det no heter. på skolen min så er det vel rundt 11 Mbps tror jeg, eller så var det 22. hjemme så har vi 1 Mbps

Hvem bryr seg? Hvorfor svarer dere? Jeg bare lurer... Svaret ditt er bare i veien for han som faktisk lurer på noe fornftig.

 

Det er langt i fra det eneste eksemplet. Det var flere eksempler bare i denne tråden. Tilfeldig at jeg tok det. Er post counten det eneste dere tenker på eller?

 

Moral: TENK FØR DERE POSTER!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg er enig. Jeg vil også bare påpeke at du også kan lese igjennom posten før du poster den, og hvis du ikke ser noen feil da, les igjennom etterpå også.

 

Du har en quote-feil i posten og to skrivefeil i emnet.

 

Selv fant jeg innlegget hans en smule humoristisk.

Lenke til kommentar
Ja, jeg er enig. Jeg vil også bare påpeke at du også kan lese igjennom posten før du poster den, og hvis du ikke ser noen feil da, les igjennom etterpå også.

 

Du har en quote-feil i posten og to skrivefeil i emnet.

 

Selv fant jeg innlegget hans en smule humoristisk.

 

Jaha, så du er altså enig i at man skal tenke før man poster - men likevel presterer du å bryte reglene selv på forumet. Og det er ikke første gangen heller...

Lenke til kommentar
Jaha, så du er altså enig i at man skal tenke før man poster - men likevel presterer du å bryte reglene selv på forumet. Og det er ikke første gangen heller...
Jeg mener man skal tenke før man poster, ja. Det gjør jeg selv hver eneste gang. Og likevel presterer jeg å bryte med reglene på forumet selv, ja.
An individual who breaks a law that conscience tells him is unjust, and who willingly accepts the penalty of imprisonment in order to arouse the conscience of the community over its injustice, is in reality expressing the highest respect for the law.
Lenke til kommentar
Nå er jeg dritt lei av fjortisser som spammer med svar som ikke har en dritt med topic å gjøre. Et eksempel:

 

Topic: til alle med 56kb/s  

260 kb/s  :D
ja, 56k går virkelig unna ja. nesten sånn at det tar av faktisk. jeg kan faktisk nesten ikke huske hvor lenge siden jeg satt på et nett som er dårligere enn 384 Kbps eller hva det no heter. på skolen min så er det vel rundt 11 Mbps tror jeg, eller så var det 22. hjemme så har vi 1 Mbps

Hvem bryr seg? Hvorfor svarer dere? Jeg bare lurer... Svaret ditt er bare i veien for han som faktisk lurer på noe fornftig.

 

Det er langt i fra det eneste eksemplet. Det var flere eksempler bare i denne tråden. Tilfeldig at jeg tok det. Er post counten det eneste dere tenker på eller?

 

Moral: TENK FØR DERE POSTER!

 

Vi er vant til at wil poster meningsløse ting, han tror vel at det er om å gjøre å poste mest. "DA R MAN SKIKKELIG QL ASS!!" *flire* :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...