Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter: Hvordan bli kjent med dere? hva skal man gjøre og ikke gjøre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil du bli venn med, sjekke opp å ligge med eller få kjæreste?
Uansett er det ett par ting du burde styre unna:

Det er turn off med skryting og alt for cocky menn/gutter. Menn som er høy på seg selv, bare vil vise seg fram og som bretter ut om den fine leiligheten, den fete årsinntekten og den strøkne bilen. Det er ikke noe bra førsteinntrykk.
Dette fungerer stort sett bare dersom du er ute etter middelaldrene kvinner i midtlivskrise som desperat trenger en mann som økonomisk støtte.

 

Det er også turn off med for lite selvtillit. Litt mann må man være. Her er altså en gylden middelvei.

 

Ikke trashe tidligere X-kjærester, sjefen du hater eller snakk drit om folk du kjenner. Prøv heller å virk som en hyggelig fyr som går overens med de fleste og som blir likt.

Prøv å være litt morsom. Skru på sjarmen.

 

Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, og hvor gammel damene evt jentene det er snakk om er. Avhengig av hvor de er i livet, er alltids jobb og skole en grei knagg å starte en samtale med. "Hva studerer du? Hvor jobber du?" osv. Ikke at nødvendigvis slike samtaler er så spennenede, men det er en fin måte å dra igang en samtale på. Hvis motsatsen er interessert i å bli kjent med deg vil hun hjelpe deg å holde samtalen i gang. :)

Good luck!

Lenke til kommentar

spørre om hva man skal gjøre eller ikke. vær deg selv og snakk om det du vil, vil ikke hu så who cares, next...

 

Tidenes dårligste tips egentlig, går igjen gang på gang.

 

De fleste mennesker har problemer nettopp fordi de er seg selv, og klarer ikke å tilpasse seg til å bli "hva som skal til" for å få dame. Mange kan få dame selv om "man er seg selv", men det er ofte indirekte fordi personen har erfaring med sjekking slik at det nærmest har blitt en del av personens personlighet, eller bare rett og slett er heldig og er "født" med tiltrekkende egenskaper og væremåte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

eh nei egentlig ikke, hvis du ikke er deg selv hva er poenget?

det er faktisk det beste å eneste tipset for å få seg kjærste.

hvis du blir noen andre enn deg selv når du prøver å date en jente har du gjort noe feil, og det kommer ikke til å vare

Lenke til kommentar

eh nei egentlig ikke, hvis du ikke er deg selv hva er poenget?

det er faktisk det beste å eneste tipset for å få seg kjærste.

hvis du blir noen andre enn deg selv når du prøver å date en jente har du gjort noe feil, og det kommer ikke til å vare

 

Tja dessverre er ikke verden perfekt. Jo mindre tiltrekkende egenskaper, interesser og væremåte du har, jo mer må du tilpasse deg. Mennesker som ikke er villig til å tilpasse seg er ofte de som sliter mest. Det handler ikke om å være falsk, men å faktisk gjøre de tiltrekkende tingene til en del av deg så det faktisk ER deg. Jeg vil si for alle mennesker er det stort sett en utvikling i positiv retning.

 

Det er ikke så ille egentlig, det bare høres sånn ut. Man trenger nødvendigvis ikke å skifte interesser av den grunn, men kanskje heller bare holde kjeft om dem. Jeg kan sitte timesvis å spille spill, men det betyr vel ikke at jeg har noen behov for å snakke om det med jenter på byen etterpå f.eks.-

Endret av MrLG
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

mulig det, men jeg har aldri hatt problemer med å få meg damer når jeg er meg selv, så for meg virker det der helt på trynet

 

Fordi det funker for deg betyr ikke at det funker for alle andre, det er hele poenget.

 

 

som jeg sa, da er det ikke verdt det...

Lenke til kommentar

 

 

mulig det, men jeg har aldri hatt problemer med å få meg damer når jeg er meg selv, så for meg virker det der helt på trynet

 

Fordi det funker for deg betyr ikke at det funker for alle andre, det er hele poenget.

 

 

som jeg sa, da er det ikke verdt det...

 

 

Så det er bedre å være singel for resten av livet?

 

En presentasjon kan presenteres på utallige mange forskjellige måter, folk kan sitte igjen med utallige forskjellige positive og negative inntrykk, mens innholdet i presentasjonen er akkurat den samme, nettopp fordi alt handler om hvordan det presenteres på.

 

Du trenger nødvendigvis ikke å forandre grunnkjernen i deg, men måten du presenterer deg på. Alt avhenger av "hvem" du er fra før av. Man kan stortsett aldri få mennesker til å være noen de ikke vil være, men man kan ta bort mye av det dårlige, booste opp det positive, bli bedre på kommunikasjon, selvtillit, og det er av og til nok. Å være seg selv funker ihvertfall ikke hvis denne balanseringen er fucka og du ikke er villig til å gjøre noe med det, og for svært mange er den det.

 

Derfor er det et dårlig råd å være seg selv - for hadde det alltid funka hadde vi ikke hatt folk som trengte å spørre på et forum hvorfor de ikke får damer.-

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Hvordan man skal oppføre seg når man først har truffet en jente man vil bli kjent med er vel en ting. Men her stagnerer det faktisk på steget FØR det :grin: Kontaktnettet mitt strekker seg nemlig ikke inn i jenteverdenen, så da blir heller mitt spørsmål hvor man i utgangspunktet finner jentene man skal prøve å bli kjent med.

Lenke til kommentar

“Remember to always be yourself. Unless you suck.” - Joss Whedon.

“Always be yourself. Unless you can be Batman. Always be Batman.” - Ukjent

 

Hvordan man skal oppføre seg når man først har truffet en jente man vil bli kjent med er vel en ting. Men her stagnerer det faktisk på steget FØR det :grin: Kontaktnettet mitt strekker seg nemlig ikke inn i jenteverdenen, så da blir heller mitt spørsmål hvor man i utgangspunktet finner jentene man skal prøve å bli kjent med.

Du kan alltids prøve å finne deg en ny hobby som du faktisk interesserer deg for, hvor man møter det fagre kjønn. Men kanskje ikke en hobby utelukket for å sjekke damer, det kan være litt sleazy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...