Gå til innhold

[Løst] [Windows 8.1] Flyttet brukermapper fra C: til D: - ble til snarveier og innholdet slettet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og du har ikke noe på D disken? Du kan prøve det som på engelsk heter "Undo move", en slags angre funksjon, hva det kalles på norsk har jeg ingen anelse om. Har ikke brukt norsk OS siden 1998. Du burde få det valget opp om du høyre klikker i Utforskeren.

 

Men kan ikke garantere at det vil funke.

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar

 

 

Og du har ikke noe på D disken? Du kan prøve det som på engelsk heter "Undo move", en slags angre funksjon, hva det kalles på norsk har jeg ingen anelse om. Har ikke brukt norsk OS siden 1998. Du burde få det valget opp om du høyre klikker i Utforskeren.

 

 

 

 

Men kan ikke garantere at det vil funke.

Det funker ikke. Ser ikke noe angrefunskjon og jeg har gjort mye etter jeg gjorde dette også

Lenke til kommentar

Ikke bra å flytte slike mapper, men du kan prøve å gjenopprette maskinen til ett tidligere tidspunkt. Dette gjør du under kontrollpanel og det er enkelt som bare det. Hvis det ikke skjedde for så veldig lenge siden så bør maskinen gjenopprette seg. Jeg har i alle fall gjort dette før med lignende problemer, hvor jeg med uhell har flyttet slike ting. Da har det i alle fall fikset seg så det er kanskje verdt ett forsøk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...