Gå til innhold

[Løst] Fornye autopass nå?


Delvis

Anbefalte innlegg

Nærmer seg tomt på autopass brikken min. Har lagt til ny betaling med full rabatt (kr 4000 og noe)

 

Har enda over 700 igjen. Er det lurt å vente eller betale inn mindre nå?

 

Tenker på at nå har de jo begynt å rive bomstasjoner og at de kanskje ikke varer lenge, eller får man pengene tilbake hvis det skjer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nærmer seg tomt på autopass brikken min. Har lagt til ny betaling med full rabatt (kr 4000 og noe)

 

Har enda over 700 igjen. Er det lurt å vente eller betale inn mindre nå?

 

Tenker på at nå har de jo begynt å rive bomstasjoner og at de kanskje ikke varer lenge, eller får man pengene tilbake hvis det skjer?

 

Når du sier opp din autopassavtale så får du refundert tilgodebeløp på din konto. Tilsvarende vil skje hvis bomringen blir lagt ned, så det er helt ufarlig å forskuddsbetale.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Nærmer seg tomt på autopass brikken min. Har lagt til ny betaling med full rabatt (kr 4000 og noe)

 

Har enda over 700 igjen. Er det lurt å vente eller betale inn mindre nå?

 

Tenker på at nå har de jo begynt å rive bomstasjoner og at de kanskje ikke varer lenge, eller får man pengene tilbake hvis det skjer?

 

Når du sier opp din autopassavtale så får du refundert tilgodebeløp på din konto. Tilsvarende vil skje hvis bomringen blir lagt ned, så det er helt ufarlig å forskuddsbetale.

 

 

Ok takk for det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...