Gå til innhold

Nvidia Gsync DIY


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Leser på nett at gsync DIY kit har blitt lagt ut til salgs, er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt den og sendt det til norge?

Må bare spørre: er du komfortabel med loddebolten? Nvidia har selv sagt at dette DIY-kittet ikke er ment for den jevne PC-byggeren, og at man må være komfortabel med å ta fra hverandre en skjerm som ikke er designet for å tas fra hverandre.

Lenke til kommentar

 

Leser på nett at gsync DIY kit har blitt lagt ut til salgs, er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt den og sendt det til norge?

Må bare spørre: er du komfortabel med loddebolten? Nvidia har selv sagt at dette DIY-kittet ikke er ment for den jevne PC-byggeren, og at man må være komfortabel med å ta fra hverandre en skjerm som ikke er designet for å tas fra hverandre.

 

 

For en Nvidia hater som deg, så må du selvfølgelig innom hver eneste tråd for å prøve å hindre noen i å kjøpe Nvidia produkter.

Lenke til kommentar

hva er prisen?

er jo full video på youtube hvordan man gjør det, jeg kan ikke huske å ha sett noen loddebolt der.

Du trenger ikke loddebolt, men du må være komfortabel med å virkelig dissekere elektronisk innmat, personlig hadde jeg nok ikke hatt noen problemer med å gjennomføre et slikt bytte, men jeg vil sterkt anbefale de som ikke er komfortable med tanken på at skjermen kan ødelegges totalt om de gjør noe feil å holde seg unna DIY-kittet.

 

Prislappen er på $200 pluss shipping, eller 1500 NOK pluss frakt.

Endret av N o r e n g
Lenke til kommentar

 

 

Leser på nett at gsync DIY kit har blitt lagt ut til salgs, er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt den og sendt det til norge?

Må bare spørre: er du komfortabel med loddebolten? Nvidia har selv sagt at dette DIY-kittet ikke er ment for den jevne PC-byggeren, og at man må være komfortabel med å ta fra hverandre en skjerm som ikke er designet for å tas fra hverandre.

 

 

For en Nvidia hater som deg, så må du selvfølgelig innom hver eneste tråd for å prøve å hindre noen i å kjøpe Nvidia produkter.

 

Jeg må si du er mer usaklig, enn han er...

Må da være lov å si ifra at man burde vite hva man gjør!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Leser på nett at gsync DIY kit har blitt lagt ut til salgs, er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt den og sendt det til norge?

Må bare spørre: er du komfortabel med loddebolten? Nvidia har selv sagt at dette DIY-kittet ikke er ment for den jevne PC-byggeren, og at man må være komfortabel med å ta fra hverandre en skjerm som ikke er designet for å tas fra hverandre.

 

Rimelig sikker på hva jeg gjør! drevet med elektronikk en stund, og går dataingeniør, så har absolutt alt av utstyr jeg trenger for å gjennomføre bytting av kretsen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Fungerer dette kun på ASUS VG248QE?

Ja, og du mister også DVI- og HDMI-portene på skjermen.

 

Hva bruker man istedenfor da? Og er ikke det egentlig bare bra?

 

Hadde vært greit å ha muligheten til å koble den opp mot en konsoll i det minste, men det er jo ikke et stort problem nei.

Displayport er den eneste kontakten som sitter igjen, synd at du ikke får tak i et Nvidia-kort med mer enn en displayport-connector, og enda mer synd at de ikke har lagt inn støtte for daisy-chaining på G-sync-modulen sin.

Lenke til kommentar

 

 

 

Fungerer dette kun på ASUS VG248QE?

Ja, og du mister også DVI- og HDMI-portene på skjermen.

 

Hva bruker man istedenfor da? Og er ikke det egentlig bare bra?

 

Hadde vært greit å ha muligheten til å koble den opp mot en konsoll i det minste, men det er jo ikke et stort problem nei.

Displayport er den eneste kontakten som sitter igjen, synd at du ikke får tak i et Nvidia-kort med mer enn en displayport-connector, og enda mer synd at de ikke har lagt inn støtte for daisy-chaining på G-sync-modulen sin.

 

da blir det mye adaptere ja. Den er unødvendig men de kommer nok med utstyr som er tilpasset dette på et senere tidspunkt, relativt nyt teknologi enda :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...