Gå til innhold

R9 290 vs 290x


otl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sett på de og 290x ligger kun ett få antall fps bedre. Men er det kun det som er forskjellen, ingenting annet? Prisforskjellen er ikke så stor, får 290x med frakt for 3610kr. Rundt samme prisleiet ligger gtx 780 og 290 tri-x.Det jeg har kommet frem til er at 290 tri-x er det beste kjøpet av disse, her vil jeg gjerne høre om jeg tar feil :)

 

Se vekk fra ekstrem overklokking, her blir det kun litt om hvis det engang.

,

Endret av otl
Lenke til kommentar

Har sett på de og 290x ligger kun ett få antall fps bedre. Men er det kun det som er forskjellen, ingenting annet? Prisforskjellen er ikke så stor, får 290x med frakt for 3610kr. Rundt samme prisleiet ligger gtx 780 og 290 tri-x.Det jeg har kommet frem til er at 290 tri-x er det beste kjøpet av disse, her vil jeg gjerne høre om jeg tar feil :)

 

Se vekk fra ekstrem overklokking, her blir det kun litt om hvis det engang.

,

tri-x er det beste valget

Regner med tri-x er en custom cooler?

ja

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Regner med tri-x er en custom cooler?

Du må ivhertfal tenke deg godt om dersom du kjøper 290 eller 290X med standard kjøler, de bråker helt ekstremt og kortet blir svært varmt. Jeg hadde heller kjøpt et 290 med en god kjøler enn et 290X med standard kjøler.

This

Kortet gir svært bra performance, men heller kjøp tri-x enn å sitte om 4 mnd i støy og varme helvetet og tenke på kortet du kunne hatt nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...