Gå til innhold

Mobiltelefon trøbbel elkjøp


Borgen

Anbefalte innlegg

Hei

Kjøpte en mobiltelefon av elkjøp fredag 3. januar med abbo. I og med at abbo ikke ble aktivert før den 7. januar brukte jeg den lite før det. Da jeg skulle lade telefonen den 8. januar merket jeg at laderen ikke gikk inn. Jeg dro da til butikken der jeg kjøpte den så fort jeg hadde mulighet den 10. januar. Fikk da beskjed om at dette må jeg betale for fordi verkstedet kom til å si at det var påført av meg uansett.

 

Hva kan jeg gjøre her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, vet ikke om dette kan hjelpe deg i saken men dersom du senere skulle ha fått problemer med Elkjøp og garanti så vil jeg sterkt anbefale deg å kontakte TV2 Hjelper degs facebook-side. Sender du de en privat melding her så vil de hjelpe deg så godt de bare kan ved å si hva du faktisk har krav på og selvsagt hva du eventuelt må betale i en sak mellom deg og elektronikkbutikken. Har selv gjort det hele 3 anger da de fullstendig nekter å ta inn en 1 1/2 år gammel Macbook med alvorlige heteproblemer. Elkjøp er virkelig dessverre ikke alltid like gode som det de gir seg ut for å være.

Lenke til kommentar

Men siden salget er under 6 mnd gammelt, så er det vel butikken som må kunne bevise at trådstarter selv har ødelagt telefonen.

 

Jeg ville ihvertfall reklamert på feilen. Og om butikken/verkstedet ønsker å ordne opp, så ville jeg selvsagt sendt inn et klageskjema til forbrukerrådet.

 

Tipper det blir veien å gå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...