Gå til innhold

Tvunget til å endre Internet Explorer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en filleting :lol: !

 

Samme for meg :shrug: ...

 

Bruker selfølgelig Opera :woot:

 

Skjønner ikke at ikke flere bruker det...

 

Ser finere ut, diggere menyer, kan ha mange vinduer inne i et, masse nyttige funksjoner som også sparer deg for tid, hvis man endrer litt på oppsettet ligger linker mye lettere tilgjengelig, mye bedre snarveiknapper, og det er tom. kjappere hvis en har treg linje (det har ikke jeg da, men greit å bruke Opera når jeg er på ferie og går på nettet på laptopen til pappa, når mobilen hans med "highspeed" blir brukt har jeg bare 56k)

Lenke til kommentar
Ser finere ut, diggere menyer, kan ha mange vinduer inne i et, masse nyttige funksjoner som også sparer deg for tid, hvis man endrer litt på oppsettet ligger linker mye lettere tilgjengelig, mye bedre snarveiknapper, og det er tom. kjappere hvis en har treg linje (det har ikke jeg da, men greit å bruke Opera når jeg er på ferie og går på nettet på laptopen til pappa, når mobilen hans med "highspeed" blir brukt har jeg bare 56k)

 

Jeg sitter og jobber på en AMD K6 maskin, og ting går mye raskere enn med IE <-- føles som seig sirup i forhold. Dessuten liker jeg "Rewind" knappen... 8)

 

Edit: Og popup stopperen fungerer optimalt, for den slipper igjennom de popupene jeg faktisk vil ha, og stopper alt annet! :woot: Og "nostalgia mode" er jo konge! 8)

Lenke til kommentar

Joda, jeg brukte Opera før selv jeg, Men det var litt for mange av de sidene jeg frekventerte som ikke var så glad i denne. Bl.a. sider som bruker shopassistant går ikke videre fra den siden som forteller at "loading shop@ssistant, please wait. Derimot så var opera fint mot slutten av levetiden til min forrige maskin. Denne hadde jeg hatt i en 3-4 år eller, samme win98 versjon kjørte hele tiden, og jeg innstallerte og avinnstallerte vilt med spill og programmer, kjørte ad-aware i hytt og geledd og så videre, noe som førte til at internet explorer bare begynte å henge seg hele tiden. Da var Opera en fin ting. Når jeg får internett på nye maskinen min tror jeg kanskje jeg skal drive og bruke Mozilla Firebird. Jah.

Lenke til kommentar
Og popup stopperen fungerer optimalt, for den slipper igjennom de popupene jeg faktisk vil ha, og stopper alt annet! :woot:
Det glemte jeg å nevne! Pop-Up stopperen er genial :woot: ! Åpner det du vil ha og stopper reklame hvis du har på: "Open requested pop-up windows only"
Og "nostalgia mode" er jo konge! 8)
Hehe :D
Bruker opera selv til daglig, men forstår lett folk som fremdeles bruker IE...
Forstår dem jeg og, jeg synes bare det er rart at ikke flere bruker Opera. Sånn sett, synes jeg Opera først har blitt bra etter 6'ern, så enda bedre med 7.

 

Hvilket skin bruker du i Opera? <<<<<<Klikk på linken til ny topic, ikke svar her, så slipper vi så mange off-topic innlegg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...