Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei og god kveld.

 

Jeg lurer på hva dere syns om denne lista?

Jeg er ny på dette.

 

 

https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1333440&su=37EC9B75-0F12-4DAC-8D53-BA5C74F2010C

 

 

Dette skal monteres på to skjermer og skal brukes til streaming av Wow og Diablo 3 som er primar spillene.

 

Gi meg forsalg, råd og tips og pris.

 

 

 

På forhånd alle seriøse svar er velkommen.

Endret av Stormforcex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skal du med to lydkort? Velg heller et intel oppsett med en haswell i5 prosessor. Velg windows 8 da dette vil ha støtte lengre og er generelt sett bedre/raksere. Du kan skaffe vanlig start meny.

 

Velg dette grafikkortet, mer ytelse for pengene: http://www.komplett.no/gainward-geforce-gtx-760-2gb-physx-cuda/790162

Hva som jeg bytter ut grafkkortet og bruker det med AMD ?

Lenke til kommentar

Maskinen blir uendelig mye raskere da, men ellers så er det ikke noe ille spesielt ved SSD, men man skal merke at du vil merke stor forskjell, men en HDD disk holder i lange baner det også da ;) Du vil bare oppleve en langt større komfort med SSD kan man si :)

Er det sånn at folk bruker SSD til å ha filene fra selve systemmet og SATA til diverse programmer ? eller omvendt ?

Lenke til kommentar

Dette er hva jeg har, og det kostet ikke så særlig mye mer enn de delene du har der. Funker bra til å dra spill på ultra ganske greit. Har også samme HDD som deg har tenkt å sette inn en SSD etterhvert men det var ikke noe jeg så som haster så mye. Ellers ser det du har ganske greit ut selv om jeg ville gått for noe annet enn en AMD processor.

 

-Intel® Core i7-3770K Processor

 

-Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5

 

-Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9

 

-Cooler Master Silent Pro M2 620W PSU

 

-Cooler Master Hyper 212 Evo CPU Kjøler

 

-MSI Z77 MPower, Socket-1155

 

-Cooler Master HAF 912 Plus Midi Tower

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...