Gå til innhold

Hodetelefoner i lav middelklasse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter nye hodetelefoner. Bruker i dag Porta Pro til generell bruk ved PC, SteelSeries Siberia V2 til gaming og Bose IE2 til mobil.

Hodetelefonene vil bli brukt til musikk, film/tv-serier og gaming. Trenger ikke nødvendigvis integrert mic (skal vel gå greit med en clip-on/bordmic eller liknende?). PortaPro er vel åpen on-ear mens Siberia er lukket over-ear om jeg ikke tar helt feil, og jeg må si jeg foretrekker å ha PortaPro på hodet (Siberia blir klamt og ubehagelig over lengre perioder). Lurer derfor på om jeg er interessert i en så åpen hodetelefon som mulig. Lydlekkasje har ikke stort å si da jeg stort sett vil bruke dem i et lukket rom.

Ser for meg en pris helst under tusenlappen. Ellers må hodetelefonene ha 3.5mm jack, og en ikke alt for lang kabellengde. Liker godt lyden i ørepluggene jeg har, hvis det skal gi noe bilde på hvor flatt/basstungt/whatever lydbilde jeg ønsker.

Har sett på Audio Technica ATH-M50 foreløpig:

http://www.dustinhome.no/product/5010655432/audio-technica-ath-m50s/?utm_campaign=mediehuset&utm_source=prisguide.tek.no&utm_medium=pricecompare

men frykter at disse kanskje vil bli klamme og sjenerende over tid på samme måte som Siberia V2?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Audio Technica ATH-M50 til den prisen er et veldig godt kjøp. Du vil nok slite med å finne noe som gir mer for pengene. De vil imidlertid ikke løse problemet ditt med klamme ører.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...