Gå til innhold

Tekstmelding fra 19123007050000


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

Hvis telefonen din ikke støtter alle protokoller for tekstnavn som nummer for sms vil det reelle nummeret komme istedet. Så det skulle nok stått "Profil" e.l som avsender.

Lenke til kommentar

Hvis telefonen din ikke støtter alle protokoller for tekstnavn som nummer for sms vil det reelle nummeret komme istedet. Så det skulle nok stått "Profil" e.l som avsender.

Feil. Når sjefene mine sender melding til meg og resten av de ansatte gjennom profil etc. kommer et slikt nummer opp. Nummeret er unikt for hver melding.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Feil. Når sjefene mine sender melding til meg og resten av de ansatte gjennom profil etc. kommer et slikt nummer opp. Nummeret er unikt for hver melding.

Ulikt nummer for hver sjef/tjeneste de bruker? :)

 

Når jeg hadde sms gateway og sendte inngangsbillett til megselv på sms til iPhone fikk jeg TaUtdanning opp som avsender. Hvis jeg sendte til sony mobiler fikk de alle opp samme tall som avsender.

Lenke til kommentar

Ulikt nummer for hver sjef/tjeneste de bruker? :)

 

Når jeg hadde sms gateway og sendte inngangsbillett til megselv på sms til iPhone fikk jeg TaUtdanning opp som avsender. Hvis jeg sendte til sony mobiler fikk de alle opp samme tall som avsender.

Det er ALDRI det samme nummeret de sender fra uansett om det er samme person. Har hatt en htc og en iphone i løpet av den tiden jeg har jobbet der så det er nok ikke meningen det skal komme opp noe navn. :)

Jeg skjønner hva du mener, men ihvertfall i bergen kommune så er det slik jeg har forklart ;)

 

Edit:

Blodbanken har et langt nummer som begynner på 22.

BKK har et langt nummer som begynner på 05123(som er nummeret deres pluss mange tall)

jobben min begynner med siffrene 19..

Nextgentel får jeg opp navnet på.

 

(Dette er bare en hypotese. Kan være tilfeldige numre de har også..)

 

Har en iPhone 5s om du ville vite det.

Endret av CirkA7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...