Gå til innhold

SnowDOG's Picture Humor thread (obvious modem warn


SnowDOG_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mmh..

 

dem er tøffe, det skal være sant. nå har jeg gått tom for de store bildene og har nå bare 20 enkle striper igjen av dots..

 

så spørsmålet er.

skal jeg poste en for hver dag som følger, eller fem striper over fire dager, ti striper over to dager eller?

personlig så tror jeg en enkel stripe hver dag burde være bra, men det er opp til dere å bestemme hvor fort dere vil ha resten :)

Lenke til kommentar

ser ut til at her er ett stort ønske om å få servert en stripe hver dag..

 

javel, da skal jeg poste en stripe per dag, og når jeg går tom så skal jeg samle sammen hver eneste stripe i en post samt poste linken til nettsiden til han som tegner stripene, da der er diverse andre mer eller mindre sære tegninger i tillegg til dots.. eller Sh*thouse som stripene egentlig heter :)

Lenke til kommentar
Helt feil, syntes du det er morsomt å gjøre narr av døde mennesker? Tragedien ved Columbine High, og alle lignende er det IKKE IKKE IKKE morsomt å gjøre narr av... Sånnt bør man holde seg for god til.

tja man kan spøke med alt egentlig

Derja, quote en 7måneder gammel post..

Lenke til kommentar

mmhh..

 

jeg tror jeg skal begynne å laste opp ett bilde om gangen, så enkelte 'luringer' ødelegger for seg selv..

lykken kan være at det var bare 5 striper som allerede hadde blitt lastet opp, så om tre dager så er det på ny frisk med nytt matriale som ingen har sett enda :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...