Leif Olsson Skrevet 8. januar 2014 Skrevet 8. januar 2014 Gratulerer med nytt flott hus og et flott bilde med god beskrivelse Svein Magne ;-) Med hilsen Leif Sigvard ;-)
smort1 Skrevet 8. januar 2014 Forfatter Skrevet 8. januar 2014 Gratulerer med nytt flott hus og et flott bilde med god beskrivelse Svein Magne ;-) Med hilsen Leif Sigvard ;-) Takker, Leiv Sigvard!
Leif Olsson Skrevet 8. januar 2014 Skrevet 8. januar 2014 Gratulerer med nytt flott hus og et flott bilde med god beskrivelse Svein Magne ;-) Med hilsen Leif Sigvard ;-) Takker, Leiv Sigvard! :-) Ner flytter du in? jeg kommer på besøk då :-)
smort1 Skrevet 9. januar 2014 Forfatter Skrevet 9. januar 2014 :-) Ner flytter du in? jeg kommer på besøk då :-) Jag har flyttad inn (bor i piano-hissen på taket)....
Leif Olsson Skrevet 9. januar 2014 Skrevet 9. januar 2014 Ok ! Høres koselig ut og er det ok at jeg kommer etter at ha besøkt Åge før han drar til Malmø Med hilsen Leif
smort1 Skrevet 9. januar 2014 Forfatter Skrevet 9. januar 2014 Ok ! Høres koselig ut og er det ok at jeg kommer etter at ha besøkt Åge før han drar til Malmø Med hilsen Leif
Anbefalte innlegg