Gå til innhold

Nytt skjermkort til 3000 kr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

R9 290 vil nok gi best ytelse i 3000kr sjiktet, men det bråker VELDIG å blir rimelig varmt. Har du tid å vente litt så kommer nok Directcu ii kortet fra Asus snart, som jeg regner med blir endel stillere og kjøligere. Mulig den allerede er kommet i butikkene. Ellers har du jo GTX 770 som er et knall bra kort. Visst du liker å recorde gameplay hadde jeg gått for 770en som har mulighet for shadowplay. Et fantastisk recordings program som nesten ikke stjeler noe ytelse.

Lenke til kommentar

R9 290 vil nok gi best ytelse i 3000kr sjiktet, men det bråker VELDIG å blir rimelig varmt. Har du tid å vente litt så kommer nok Directcu ii kortet fra Asus snart, som jeg regner med blir endel stillere og kjøligere. Mulig den allerede er kommet i butikkene. Ellers har du jo GTX 770 som er et knall bra kort. Visst du liker å recorde gameplay hadde jeg gått for 770en som har mulighet for shadowplay. Et fantastisk recordings program som nesten ikke stjeler noe ytelse.

Jeg skal bygge min første pc så jeg lurte på om jeg burde kjøpe 290 tri-x eller 780 cu ii

Lenke til kommentar

du kan kjøpe Asus gtx 780 Direct cu 2- for 3270 kr hos cdon.com

 

finn fram til det kortet

http://cdon.no/elektronikk/asus/asus-geforce-gtx-780-3gb-ddr5-directcu-ii-2xdvi-hdmi-displayport-pcie-p23986138

 

trykk kjøp

 

gå til handle kurv

(registrer deg som kunde)

 

¨legg inn denne rabatt koden

xY6KxagF

 

dette gir deg 15% rabatt

 

det ligger ute til 3790kr- etter rabatt er det vel 3220 + 50 kr frakt

 

270 kr over ditt budsjett- men absolutt verdt det :D

 

oppgraderte fra 770 til dennne her for noen dager siden

Endret av TheGaame
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...