Gå til innhold

Kan ikke oppgradere NVIDIA drivere på laptop


Anbefalte innlegg

Hei
Har en laptop av merket Asus N56VZ, operativsystem er Windows 8 64bit. Denne har blant annet et NVIDIA GeForce GT 650M skjermkort.

Fikk i går beskjed om at det lå noen nye drivere til NVIDIA-kortet i Windows Update, men disse feilet å installere med henvisning til kode 800F0104.

Forsøkte så å laste ned NVIDIAs eget driveroppdateringsprogram, men atter en gang feilet også driverne å installere.

Forsøkte så å fjerne driverne fra enhetsbehandling, men fikk fremdeles ikke oppdatert, og hadde et helvete med å kjøre System Restore for å komme tilbake.

Har forsøkt å gå inn på Asus' hjemmesider, men der virker ikke drivernedlastingene.

Nå trenger jeg litt hjelp her, hva gjør jeg? Vil gjerne ha oppdaterte drivere

Endret av janjohansen34
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Forsøkte å laste ned fra Windows Update, men under installasjonen stopper det med kode 800F0104.
Det samme skjedde når jeg prøvde med NVIDAS eget program. Programmet starter å skal oppdatere, me så kommer det feilmelding.
Har selvsagt prøvd å kjøre oppdateringene og driverne som administrator.
Ser en skriver at jeg skal prøve å avinstallere alt som heter .runtime, hva mener dere med det?

Skal forsøke meg med de siste driverne nå ...
Lenke til kommentar

Nå prøvde jeg med de siste driverne som var linket over, men det misslyktes igjen. Har lagt ved bilde av feilmeldingen som kommer (det sier ikke stort).

Jeg har tidligere kjørt CCleaner, blant annet med registerrensing, kan dette være årsaken til at jeg ikke får oppdatert?

Det eneste som skjer er at driverne nå er helt borte ...

post-200150-0-57981200-1392555574_thumb.jpg

Endret av janjohansen34
Lenke til kommentar

bruk ddu(display uninstaller)på guru3d.com. brukes i sikker modus. programmet restarter og du innstallerer nvidia på nytt. husk slå av wifi etc.før du begynner. fungerer topp. http://www.guru3d.com/files_details/display_driver_uninstaller_download.html

se oppskrifta på nettsiden.

tror det er 331.65 whql nvidia driver som fungerer best

Endret av papusan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...