Gå til innhold

Feature: Mobilspill (iOS, Android, Windows)


Anbefalte innlegg

 

 

Men du kan jo ikke påstå at det er mye content i noen av de spillene. Spill der utviklerne faktisk har brukt tid på innholdet og ikke forlanger penger til enhver tid fortjener en plass på Gamer.

Hvor lang tid tror du dem bruker på å designe banene i candy crush og sørge for at alle er ulike? Spillet er taktisk og krever mye tenking. Simpsons er et flott spill for alle simpsons fans inkludert meg. Av samme grunn spiller jeg ice age village, madagasgas goes to circus og nemos reef. Eneste som mangler nå er å lage et form for shrek village så er det komplett

Hvor lang tid tror du f.eks Fireproof bruker på å designe 3D modellene i The Room? Alt du gjør krever tid og tenking. Spill som Simpsons: Tapped Out og Ice Village er jo samme spill med annet tema. Samme med Candy Crush og Jelly Splash som utallige andre kopier. Spillutviklere som tenker nytt fortjener en plass på listen, ikke spill fra King.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Hvor lang tid tror du f.eks Fireproof bruker på å designe 3D modellene i The Room? Alt du gjør krever tid og tenking. Spill som Simpsons: Tapped Out og Ice Village er jo samme spill med annet tema. Samme med Candy Crush og Jelly Splash som utallige andre kopier. Spillutviklere som tenker nytt fortjener en plass på listen, ikke spill fra King.

jelly splash er ikke en kopi av candy crush, da har du ikke prøvd spillet. Room har jeg prøvd og ble lei etter 5 minutter...

Lenke til kommentar

 

 

Hvor lang tid tror du f.eks Fireproof bruker på å designe 3D modellene i The Room? Alt du gjør krever tid og tenking. Spill som Simpsons: Tapped Out og Ice Village er jo samme spill med annet tema. Samme med Candy Crush og Jelly Splash som utallige andre kopier. Spillutviklere som tenker nytt fortjener en plass på listen, ikke spill fra King.

jelly splash er ikke en kopi av candy crush, da har du ikke prøvd spillet. Room har jeg prøvd og ble lei etter 5 minutter...

Og med det vil du påstå at det er et dårlig spill?

Du har tydeligvis bare sansen for spill med enkle mekanismer. Slike spill passer ikke inn i Gamer, mener jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Og med det vil du påstå at det er et dårlig spill?

Du har tydeligvis bare sansen for spill med enkle mekanismer. Slike spill passer ikke inn i Gamer, mener jeg.

Slike spill passer inn i Gamer mener jeg da. Det er kvalitets spill

 

Winza, dette er en artikkel om de nyeste mobilspillene. Så enkelt et det. Spillene du nevner er rett og slett for gamle.

Simpsons spillet er bare 1 og et halvt år gammelt så det er som nytt

Lenke til kommentar

 

 

Og med det vil du påstå at det er et dårlig spill?

Du har tydeligvis bare sansen for spill med enkle mekanismer. Slike spill passer ikke inn i Gamer, mener jeg.

Slike spill passer inn i Gamer mener jeg da. Det er kvalitets spill

Winza, dette er en artikkel om de nyeste mobilspillene. Så enkelt et det. Spillene du nevner er rett og slett for gamle.

Simpsons spillet er bare 1 og et halvt år gammelt så det er som nytt

For det første: Vil du anse Candy Crush som en konkurrent til GTA?

 

For det andre: Er du helt idiot? Dette er desembermånedens spill, ikke spill fra forrige år!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

For det første: Vil du anse Candy Crush som en konkurrent til GTA?

 

For det andre: Er du helt idiot? Dette er desembermånedens spill, ikke spill fra forrige år!

Hva har et ps3 spill å gjøre med et iphone spill? Og jeg vet hvilken måned dette er

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

San andreas har jo kommet til Android da! Bare søk på play store, men dem sa at det skulle komme til WP smatidig som Android men det har det ikke... ? Også skriver dere at det står noe om mobil spill til WP! Men det gjør det jo ikke.... ? Denne artikklen har dere skrevet ganske kjapt! Sikkert på en buss eller noe sånt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

San andreas har jo kommet til Android da! Bare søk på play store, men dem sa at det skulle komme til WP smatidig som Android men det har det ikke... ? Også skriver dere at det står noe om mobil spill til WP! Men det gjør det jo ikke.... ? Denne artikklen har dere skrevet ganske kjapt! Sikkert på en buss eller noe sånt...

Dem er travle folk

Lenke til kommentar

GTA: San Andreas har nylig blitt sluppet til iOS og Android, derfor er det med i denne artikkelen winza. Det ligger forresten link til Android-versjonen av GTA inne i artikkelen.

 

Utover dette så er det riktig som flere har påpekt at dette er en artikkel om spill som kom ut den siste måneden som jeg likte best.

 

Denne måneden, som mange andre, er det en overvekt av iOS-spill, med den enkle årsak at det kommer flest spill på den plattformen. Jeg er Android-bruker selv, men kan ikke nekte for at Apple fortsatt har et overtak når det gjelder spilling på mobil og nettbrett.

Windows Phone har hatt måneder nesten uten nye spill, og de få som har kommet har ikke vært verdt å nevne i en artikkel som tar for seg de beste mobilspillene.

 

Hvis dere skulle komme over spill som ikke er nevnt, eller tips til nye så si gjerne ifra. Jeg kan ikke love at jeg greier å finne, eller spille alle spill som kommer i dette formatet hver måned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...