Gå til innhold

Amobil titter inn i mobilåret 2014


Anbefalte innlegg

2 dager uten lading ??

Sist jeg hadde en mobil som ikke holdt 2 dager er nok helt tilbake til 1996, da holdt de typisk 1 dag og så var det "game over"...

Batterier er jo nettopp en av de teknologier som har hatt størst fremgang de siste årene, nå skal det sies att dagens mobiler og har større strømforbruk, men alt i alt så har det skjedd en meget stor utvikling. Mobilen jeg har idag lader jeg ca 2 ganger i uken med normalt bruk. Standby holder den godt over en uke....

 

Da lurer jeg voldsomt på hvilken mobil du har? Ved normalt bruk på en standard smart-tlf idag (med litt ringing, sms, surfing og kanskje litt spill av og til) så bruker de fleste å være såpass tom at man må lade den om natta for at man skal ha nok til dagen etterpå. De svære telefonene (Note 2 osv) varer nok litt lengre men de er jo på grensen til nettbrett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper Motorola sine telefoner blir mer tilgjenglige i Norge. Tror Sony sine telefoner kommer på høyde med Samsung. Tror folk begynner å få mer fornuft, jeg tror at folk kikker mer og mer vekk fra iPhone og Samsung. iPhone er ikke en ''så bra'' telefon etter min mening, men den er god.

4k mobiler :D

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...