Gå til innhold

Hvilken fotballspiller er dette?


VH97

Anbefalte innlegg

For å starte en ny "lek" her på forumet har jeg startet denne, "Hvilken fotballspiller er dette?". Poenget går ut på at en viser et bilde av en fotballspiller, og vi skal tippe hvilken spiller det er. For at man kan gjøre det litt vanskeligere, er det også lov til å skrive opp noen faktasetninger om spilleren istedenfor et bilde.

 

Regler:

- Ikke lov til å tippe 2 ganger på rad.

- Den som er først ute med rett svar fører videre med en ny spiller.

- Går det lenger enn 2 timer uten at noen tipper eller at det er kommet noen riktige svar, kan hvem som helst føre videre.

- Tidligere spillere gjelder ikke, KUN spillere som fortsatt spiller

 

OBS: Svaret skal godkjennes av den som fører før det er en ny som fører. Lykke til med tippingen. :)

 

Jeg kan vel begynne. :)

 

courtois_110313.jpg

Endret av VH7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvorfor må man godkjenne at en har svart riktig eller feil? klønete, da tar det utrolig lang tid. foreks. du la ut et bilde av den belgiske keeperen. prospect svarte riktig og nå må jeg vente helt til i morgen før jeg kan bli med på leken... eller siden jeg vet at det over er riktig så tar jeg en :)

spilleren jeg skal frem til er:
-Fra argentina
-spilte for river plate
- den laveste spilleren på fifa

good luck

Lenke til kommentar

hvorfor må man godkjenne at en har svart riktig eller feil? klønete, da tar det utrolig lang tid. foreks. du la ut et bilde av den belgiske keeperen. prospect svarte riktig og nå må jeg vente helt til i morgen før jeg kan bli med på leken... eller siden jeg vet at det over er riktig så tar jeg en :)

 

spilleren jeg skal frem til er:

-Fra argentina

-spilte for river plate

- den laveste spilleren på fifa

 

good luck

For å være 100% sikker på at det er korrekt. Men, jeg har jo også satt en frist da dersom det skulle ta alt for lang tid. Men skal gjøre fristen litt mindre. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...