Gå til innhold

Stor prisforskjell på Apple TV i Norge


GungFu

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg ser at på både Lefdal og Elkjøp selger de Apple TV til kr. 690,- - som kan hentes i butikken kostnadsfritt - og på Apple.no sin egen side og hos Eplehuset.no koster den kr. 799 (fri frakt).

Er det noe hake ved å kjøpe hos Lefdal/Elkjøp ?

Må en kjøpe kabler i tillegg eller går dette tråløst både fra MacBook og TV (Samsung 55" UE8005 LED 3D TV) ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En installasjons video.

 

Kabler du må ha utenom(kjøpe) slik jeg ser det er

Må ha: Hdmi kabel mellom Apple TV og TV apparat.

Opsjon:Ethernett TP kabel om du ikke skal kople den wireless til nettet dett men med kabel.

Opsjon:Spdif (toslink) optisk kabel om den skal benyttes for lyd ut til f.eks receiver.

 

 

Jeg ville kjøpt der det er billigst

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En installasjons video.

 

Kabler du må ha utenom(kjøpe) slik jeg ser det er

Må ha: Hdmi kabel mellom Apple TV og TV apparat.

Opsjon:Ethernett TP kabel om du ikke skal kople den wireless til nettet dett men med kabel.

Opsjon:Spdif (toslink) optisk kabel om den skal benyttes for lyd ut til f.eks receiver.

 

 

Jeg ville kjøpt der det er billigst

Takk for raskt svar Syar2003.

 

Jeg går uitfra at det er den nyeste modellen (3 generasjon er vel ute nå) ?

 

Vet du om det tilbudet på kr. 690 er vanlig pris hos Lefdal/Elkjøp - eller om dette kun gjelder i Jula ? Jeg stusser litt over at de har kr. 109 billigere enn om jeg skulle kjøpe direkte fra Apple. Burde nesten bedt Apple eller Eplehuset om pris match ;)

Lenke til kommentar

Jeg jobber hos Spaceworld, og vi har den også til 799. Det har vært kunder innom som har sagt at Elkjøp er rimeligere, men jeg har også snakket med kunder som har sagt at prisen er den samme.

Den er 100% enkel å sette opp. Om du har en iPhone (eller iPad) så anbefaler jeg imidlertid å laste ned fjernkontrollappen. Personlig klarer jeg ikke å vende meg til kontrollen som følger med.

Lenke til kommentar

Teknisk spesifikasjoner på ulike generasjoner nederst på siden (om du trenger det)
http://support.apple.com/kb/HT5713

Takker ! Skal sjekke ut den siden :)

 

Jeg jobber hos Spaceworld, og vi har den også til 799. Det har vært kunder innom som har sagt at Elkjøp er rimeligere, men jeg har også snakket med kunder som har sagt at prisen er den samme.

Den er 100% enkel å sette opp. Om du har en iPhone (eller iPad) så anbefaler jeg imidlertid å laste ned fjernkontrollappen. Personlig klarer jeg ikke å vende meg til kontrollen som følger med.

Takker for svar Harepuz :)

Det står kr. 690 på hjemmesidene til Lefdal og Elkjøp - og de har sånne hente gratis i butikk. Der står det at de i tillegg tilbyr en 2 meter lang HDMI kabel med 40% avslag om jeg kjøper Apple TV hos dem. Jeg trenger vel ikke så lang ledning, så jeg ser ann det da jeg tenkte plassere Apple TV like under TVen (hvis jeg har forstått det riktig at det er kun mellom Apple TV og TVen min som jeg trenger ledning).

http://support.apple.com/kb/HT4366

Jeg har iPhone og det var en kjempegod idé å laste ned appen for fjernkontroll på den.

Endret av GungFu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...