Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] liker ei yngre jente feil ?


Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg begynner å få noen følelser for ei jente på jobb, som er fire år yngre enn meg, hun er 16 år gammel. Jeg tenker slikt: hun er fire år yngre en meg , og yngre jenter pleier vanligvis å falle for eldre gutter, det er jo så typisk. Da vet man ikke om hun liker deg egentlig eller blir hun bare tiltrukket deg fordi du er er eldre enn de små gutta hun går på skolen med. Både hun og jeg smiler til hverandre og flørter en del, når vi ser hverandre på jobb, her om dagen holdt hun på å tryne på meg, hun sa hun gjorde det med vilje - Jeg tror hun liker meg, men jeg vet ikke om det hadde fungert ..Men det store spørsmålet er - er hun bare fjortis- eller liker hun virkelig meg. Hvis hun er moden kanskje det hadde fungert?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner mange par hvor aldersforskjellen er langt større enn 4 år. Når hun er 26 er du 30, når hun er 50 er du 54 osv - og forskjellen er visket ut for lenge siden. Det største problemet er nok de 4-5 neste årene, hvor dere vil være på forskjellige stadie i livet.

 

Er kjemien der, kjør på! Ser ikke noe galt med det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hun er lovlig, så her er er det bare å gønne på og knuse noen ungpikehjerter før du slår deg ned med kone og barn.

 

Alle må vi igjennom det uansett, både jente som gutt!

Hahah, tenkte at du kommer til å kommentere dette innlegget- Jeg har et mindre problem enn deg, det er liksom jo det at jeg ikke vil såre hun her da :p , men hvis hun er moden kan det fungere- vanligvis liker jeg å date jenter på min alder eller bare 1-2 år yngre, men vi får prøve :p Hun er grei, skiller seg fra de fleste jentene jeg har møtt. Jeg tror jeg er for følsom hahah å knuse ungepikehjerter leke bad boy er ganske slemt haha :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...