Gå til innhold

Rykte: Oppo Find 7 får 2K-skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har klart oss fint med 1920x1080 på PC-skjermer, ser ikke vitsen med mer enn det på en liten mobilskjerm.

Vi klarte oss fint med 640x480 også, men utviklingen bør ikke stoppes. Har vi teknologien til å lage bedre skjermer, synes jeg vi bør fortsette å lage bedre skjermer.

Endret av iFire
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734

2K/2560*1440 er overdrevent, men jeg har ingenting i mot 5.5 tommer. Full HD er mer enn nok, om de kunne fokusert på å minske antallet dødpiksler og gjort innsynsvinkler bedre og gitt den høyere lysstyrke så hadde det vært best

Endret av Slettet+981734
Lenke til kommentar

Vi har klart oss fint med 1920x1080 på PC-skjermer, ser ikke vitsen med mer enn det på en liten mobilskjerm.

Vi har ikke klart oss fint med 1920x1080, vi har blitt holdt tilbake på elendige ~72 DPI av håpløse Windows som med hardkodet pixelstørrelser og raster-baserte elementer har tvunget innovasjon tilbake i år på år. Siste iterasjon av Windows er ikke lengre _håpløs_, bare mindre god, noe som åpner for større oppløsninger og innovasjon. Andre operativsystemer og andre teknologiprodusenter bør ikke holde igjen bare fordi vi er vant med at Microsoft er teknologisinker og utviklingsbremser. Jeg ser gjerne for meg en 8000x3000 24" skjerm og ~400-500 DPI håndholdte enheter, bring it on. Endret av JohndoeMAKT
  • Liker 2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...