Gå til innhold

Den store tilbudstråden - nettbrett

Gjest Slettet-fsaSP0zV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte det på Expert på "tilbud" i november til 299, og belive me, det er helt ubrukelig. Det virker noen minutter mellom hver gang det restarter eller viser en feilmelding, men det er så tregt i bruk at du kommer til å kaste det innen 10 minutter.

Ikke merka noe umiddelbart negativt på min iallefall :) Første Tablet'n jeg har, så har ikke noe annen erfaring å sammenligne med dog.

Skrevet (endret)

btw, eneste jeg stusser over er at hvis jeg setter Lock Screen (med passord) til f.eks. 5 min. etter at skjermen er gått i Sleep (satt til 2 min.) så kan jeg uansett vekke opp maskin igjen uten å måtte skrive inn passord. (etter f.eks. 10 min)

Setter jeg derimot Lock Screen til å enable samtidig med Sleep, så blir jeg dog avkrevd passord slik det skal være.

How come?

min feil, fungerer som det skal! (fant jeg ut etterhvert) :)

Endret av Mr.M
Gjest Slettet-fsaSP0zV
Skrevet

Den er langt ifra verdt 5747,- =O

Det er den ikke, men for 2000 burde den være et alternativ for de som ønsker en rimelig Win8RT-tablet.

Gjest Slettet-fsaSP0zV
Skrevet

De som ønsker et nettbrett hvor man "out of the box" kan redigere Office-dokumenter har ikke andre valg enn Win8, så noen må det da være. App-utvalget er dårlig, men det er ikke så viktig for alle.

Gjest Slettet-fsaSP0zV
Skrevet

Jeg har lenge hatt lyst på en Windows tablet, men de er så dyre. :/

Hva er din definisjon på dyrt? Expert har solgt Surface RT til 2222 i flere perioder de siste ukene, spesielt på søndager. Går du noe særlig under denne prisen for en ca 10" tablet, får du ikke noe brukbart uansett OS.

Gjest Slettet-fsaSP0zV
Skrevet

Supersmart.no har Dell Latitude 10 W8 64 GB og Dell Latitude 10 W8 64 GB til grei pris nå, 1600-2000 under andre.

Gjest Slettet-fsaSP0zV
Skrevet

De som ønsker et nettbrett hvor man "out of the box" kan redigere Office-dokumenter har ikke andre valg enn Win8, så noen må det da være. App-utvalget er dårlig, men det er ikke så viktig for alle.

Glemte å ta med de som har kjøpt iPad/iPhone etter 1. september 2013: De får iWorks (Numbers ("Excel"), Pages ("Word") og Keynote ("Powerpoint")) gratis, og kan lage/redigere Officedokumenter her.

Skrevet

Hvornår får vi se 10" - 10"1 nettbrett til under kr.500,- ?

Altså, hvis det følger sedvanlig teknologi-trend, f.eks. tilsvarende som "skjedde" med pris på forskjellige data-dupeditter, ram, HDD, etc. så vil også nettbrett falle kraftig i pris etter en stund? :hmm:

Skrevet

Jeg mente mer up-to-date nettbrett da. Det der er vel ganske avlegs og begrenset har jeg skjønt? Eller ville du alikevel valgt det over 7" POV elsklingen våres? :)

Skrevet

10" til 670 her:

"ikke tilgjengelig"

kommer kanskje aldri tilbake heller siden det er eldre modell.

Neste er da Logicom 10" kr.949,- som rimeligste alternativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...