Gå til innhold

Den store tilbudstråden - nettbrett


zanta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Telenor har tilbud igjen på Sony Xperia Tablet Z med og uten 4G

Velg XS som abonnement og si det opp med en gang. Da får du 700kr i bruddgebyr og betaler 1290 for brett. Totalpris blir da 1990 kr

BILLIG! :)

 

https://nettbutikk.telenor.no/Nettbrett/#!

 

Dette er interessant, kan du bekrefte at det kun er 700,- i bruddgebyr? 1990,- for lte-versjonen er jo en utrolig fin pris.

 

Bruddgebyret er på 3000kr; spurte på facebook.

Lenke til kommentar

 

 

Telenor har tilbud igjen på Sony Xperia Tablet Z med og uten 4G

Velg XS som abonnement og si det opp med en gang. Da får du 700kr i bruddgebyr og betaler 1290 for brett. Totalpris blir da 1990 kr

BILLIG! :)

 

https://nettbutikk.telenor.no/Nettbrett/#!

 

Dette er interessant, kan du bekrefte at det kun er 700,- i bruddgebyr? 1990,- for lte-versjonen er jo en utrolig fin pris.

 

Bruddgebyret er på 3000kr; spurte på facebook.

 

Hei.

Dette stemmer ikke.

Det er prisen for mobilt bredbånd UTEN kjøp av nettbrett.

Kjøper du det med nettbrett så er bruddgebyret på XS 700 kr, og S er 1400 kr.

Lenke til kommentar

 

 

 

Telenor har tilbud igjen på Sony Xperia Tablet Z med og uten 4G

Velg XS som abonnement og si det opp med en gang. Da får du 700kr i bruddgebyr og betaler 1290 for brett. Totalpris blir da 1990 kr

BILLIG! :)

 

https://nettbutikk.telenor.no/Nettbrett/#!

Dette er interessant, kan du bekrefte at det kun er 700,- i bruddgebyr? 1990,- for lte-versjonen er jo en utrolig fin pris.

 

Bruddgebyret er på 3000kr; spurte på facebook.

 

Hei.

Dette stemmer ikke.

Det er prisen for mobilt bredbånd UTEN kjøp av nettbrett.

Kjøper du det med nettbrett så er bruddgebyret på XS 700 kr, og S er 1400 kr.

 

3000 er riktig 700 er hvis du har bestil mobilt bredbånd med ruter. Bestiller du mobilt bredbånd med nettbrett er bruddgebyret på 3000,-.

For de som er usikre anbefaler jeg å ringe kundeservice 09000 for å få bekreftet det jeg har skrevet...

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Telenor har tilbud igjen på Sony Xperia Tablet Z med og uten 4G

Velg XS som abonnement og si det opp med en gang. Da får du 700kr i bruddgebyr og betaler 1290 for brett. Totalpris blir da 1990 kr

BILLIG! :)

 

https://nettbutikk.telenor.no/Nettbrett/#!

Dette er interessant, kan du bekrefte at det kun er 700,- i bruddgebyr? 1990,- for lte-versjonen er jo en utrolig fin pris.

 

Bruddgebyret er på 3000kr; spurte på facebook.

 

Hei.

Dette stemmer ikke.

Det er prisen for mobilt bredbånd UTEN kjøp av nettbrett.

Kjøper du det med nettbrett så er bruddgebyret på XS 700 kr, og S er 1400 kr.

 

3000 er riktig 700 er hvis du har bestil mobilt bredbånd med ruter. Bestiller du mobilt bredbånd med nettbrett er bruddgebyret på 3000,-.

For de som er usikre anbefaler jeg å ringe kundeservice 09000 for å få bekreftet det jeg har skrevet...

 

Høres veldig feil ut at bruddgebyret er på 3000 kr når abonnement prisen er 1188 på et år.

 

Er det noen som har kjøpt og betalt bruddgebyret?

Endret av Ryoki
Lenke til kommentar

Jeg la Sony Tablet Z 4G med XS mobilt bredbånd i handlekurven. Skrev inn navn/personnummer og gikk videre til jeg skulle krysse av for å ha lest vilkår/betingelser. Linken til betingelsene inneholdt bl.a. en avtale med denne teksten:

 

Særlige vilkår om fast avtaleperiode (bindingsavtale)

 

Fast avtaleperiode innebærer at avtalen mellom Telenor og kunden har en avtalt varighet fra avtaleinngåelsen (avtaleperioden) på 12 måneder. Ved terminering av avtalen før utløpet av avtaleperioden skal kunden betale tilbake fordelen kunden har mottatt (oppsigelsesgebyr). Gebyret er kr 700 og beløpet reduseres med 50 kr hver måned. Innkreving av gebyr utløses ved at kunden sier opp i avtaleperioden eller at kunden overdrar abonnementet til ny eier. Kunden kan bytte til et annet abonnement under forutsetning av at det nye abonnementet er tilgjengelig for binding og har lik eller høyere månedsavgift. Likeså innkreves gebyr ved oppsigelse av Telenor grunnet vesentlig mislighold fra kundens side.

Kunden kan vederlagsfritt si opp avtalen om Telenor endrer vilkårene til ugunst for kunden. Dette gjelder ikke for endringer som skyldes forhold utenfor Telenors kontroll.

For øvrig vises til Telenors generelle abonnementsvilkår (www.telenor.no). Denne avtalen er utstedt i to eksemplarer hvorav kunden og forhandler beholder ett eksemplar hver.

 

 

Så jeg er sikker på at bruddgebyret er kr. 700,-. Det er forøvrig det jeg også betalte i fjor når jeg sa opp et XS-abonnement rett etter kjøp av samme nettbrett med abb.

Lenke til kommentar

Telenor har gjort en feil da vilkår for ruter gjelder for nettbrett dette innrømmet de til meg. Jeg hadde lagt inn bestillingen på Note 2014 klart pluss kopiert avtalen med vilkårene i mitt navn før jeg trykket kjøp rett etter jeg la på tlf med de. De kommer til å rette opp vilkårene fort så vil noen ha et knall nettbrett til under halv pris så hver rask..

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...