Gå til innhold

[Løst] Problemer med startmeny (Windows 8.1)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm. Det kan være lurt å kjøre en gjenopprett : Huk tak i høyre Charm , velg innstillinger , nederst pc innstillinger : Oppdater og gjenopprett.

Prøvde dette, og endte opp med at skjermen fryste da jeg skulle inn. Jeg satt derfor fast og ute av stand til å gjøre noe.

 

Finn driver på GPU sin nedlastside. Oppdater.

Hehe, har faktisk ikke GPU. Håpet på en til jul (i dag), siden jeg bygde denne pcen for noen uker siden.

Lenke til kommentar

Hmm.

Er skjermkortet integrert i cpu eller i hovedkortet?

 

Akkurat nå hva som forårsaker dette er vanskelig å si , det kan være at det integrerte skjermkortet ikke er helt 100% eller det kan være noe annet som forårsaker det.

 

Du kan selvsagt prøve å laste ned en linux versjon som kan boote via CD/DVD , funker den så er det jo tegn på at selve maskinvaren fungerer som den skal ( du må prøve 3d modus eller teste gpu delen noe i linux).

Lenke til kommentar

Hmm.

Er skjermkortet integrert i cpu eller i hovedkortet?

 

Akkurat nå hva som forårsaker dette er vanskelig å si , det kan være at det integrerte skjermkortet ikke er helt 100% eller det kan være noe annet som forårsaker det.

 

Du kan selvsagt prøve å laste ned en linux versjon som kan boote via CD/DVD , funker den så er det jo tegn på at selve maskinvaren fungerer som den skal ( du må prøve 3d modus eller teste gpu delen noe i linux).

Grafikken blir tatt hånd om av HD4600 til min i7. Jeg får spilt enkle spill som Minecraft og noen indie spill.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om dette hjelper. Det var bare et innspill i forhold til at det ble foreslått GPU drivere.

 

Min erfaring med vriene Windows problemer, er at full reinstall er det enkleste. Det tar bare et par timer.

Mitt problem gjør det umulig å komme seg inn i PC-instillinger og startmenyen. Med andre ord, jeg kommer meg ikke inn til menyen for å re-installere pcen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...