Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg klarer ikke å legge fra meg tanken om at han bare bruker meg...


Anbefalte innlegg

Viktig? Tja, ja. Spørs det. For noen er det viktig, for andre ikke. Jeg liker kontakt, liker å få meldinger både på sms og via fb. Om du har lyst, så må jo noen ta første steget. For alt vi vet så er han nervøs også.

 

Var han jomfru? Tror man kan være veldig kåt uavhengig av om man er eller ikke, men sikkert ekstra nysgjerrig om man er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke prøv å få kjæreste før du er klar TS, når du ikke klarer å "slippe deg løs" og "la det gå sin naturlige gang" uten at du hele tiden føler du må styre det og passe på at ditt og datt ikke hender, så får du kanskje heller vente litt. Jeg snakker kun for min egen del men det som skjer når en jente tydelig er redd for å bli såret er at vi backer unna fordi vi vet jo ikke om man er ordentlig interessert...... og da vil man ikke være "nok en skuffelse" så da bare driter man i det. Dessuten er det ganske usexy å ikke føle at man er på samme bølgelengde, forelskelse skal skje naturlig og fordi begge er på samme bølgelengde, først da vil det fungere.



Anonymous poster hash: 672f1...07f
Lenke til kommentar

Er alltid skummelt med forelskelse da. Det er ikke noe man klarer å styre uansett. Litt bekreftelser her og der tror jeg alle som er forelsket er interessert i. Når man har vært såret før, så er frykten for å bli såret igjen der og det tar tid å bearbeide.

 

Høres ut som han fyren er unteressert da. Han backet i alle fall ikke unna. Inenting her som tilsier at forelskelsen ikke skjer naturlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...