Gå til innhold

Ta et drag av smartsigaretten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg pleier ikke å rette på skrivefeil som er av mindre betydning, men regner det er det snakk om en doseapp og ikke en dose apper.

 

Men til saken: Er det noen grunn til at disse E-sigarettene og liknende er forbudt i Norge bortsett fra deres "upålitelige" doseringssystem?

Staten tjener ikke nok avgift på det i forhold til sigaretter og snus tipper jeg.

Men det er vel ikke forbudt i norge, er vel bare nikotin til esigaretter man ikke får kjøpt i norge, så man kan fortsatt selge/kjøpe nikotinfritt.

Endret av AleksanderK
Lenke til kommentar

Staten tjener ikke nok avgift på det i forhold til sigaretter og snus tipper jeg.

Men det er vel ikke forbudt i norge, er vel bare nikotin til esigaretter man ikke får kjøpt i norge, så man kan fortsatt selge/kjøpe nikotinfritt.

Skjønner, takk for svar! Kan ikke dette føyes inn i samme rekken som nikotinplaster og nikotintyggegummi da evt?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

 

Staten tjener ikke nok avgift på det i forhold til sigaretter og snus tipper jeg.

Men det er vel ikke forbudt i norge, er vel bare nikotin til esigaretter man ikke får kjøpt i norge, så man kan fortsatt selge/kjøpe nikotinfritt.

Skjønner, takk for svar! Kan ikke dette føyes inn i samme rekken som nikotinplaster og nikotintyggegummi da evt?

 

Blir ikke helt det samme siden disse ikke kan inneholde nikotin når de selges i Norge.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...