Gå til innhold

Leseranmeldelse: Rage


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er enig i at Rage hadde potensiale til å bli så MYE mye mer enn det det faktisk ble. Håper virkelig det kommer en oppfølger eller "spirituell" oppfølger fra id software. Håper denne gangen at på grunn av den nye generasjonen at de lager spillet open world mer som fallout og at det tar 30-50 timer å runde enn at det kan speedrunnes på 6-7timer. Har selv runnet Rage iallefall 3-4 gang og syns det var kjempegøy. Om jeg skal nevne en ting jeg liker i rage så er det det at når du skyter en fiende så ser du skade på dem. Mener å huske at det gikk ann å skyte av hode på fiender f.eks i tillegg til at du har Wingsticks våpenet som du kan kaste som kan ta hode av fiendan. Er skjeldent å se slikt i spill lenger. Er møkka lei av at når jeg skyter fiender med hagla eller sprenger de med granat så flyr bare en ragdoll avgårde. Håper virkelig at ragdoll er last generation og at denne nye generasjonen kommer til å se mere gibs igjen.

Lenke til kommentar

Rage må være det spillet som har fått høyest terningkast i forhold til hvor dårlig omtale det får i de samme anmeldelsene. Det kan forklares med en enkelt ting, folk trodde de skulle få open world spill mens de som vet hva ID har drevet med før vet at det er trange korridor shooters. Man kan da ikke forvente ett RPG av en good gammal FPS?

 

Jeg som forventet nettopp en good old first person shooter ble meget positivt overrasket over den friheten man hadde til å reise rundt på kryss og tvers. Syntes våpenfølelse og variasjon av våpen/ammo er noe av det bedre og når da også grafikk og lyd var såpass bra på plass så ser jeg ikke annen utvei enn å kåre det til ett av mine favoritt skytespill.

 

PS. Syntes Wingsticks alene (for å ikke snakke om Advanced Wingsticks), legitimerer en åtter på terningen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...