Gå til innhold

[Løst] Hva er boksen min?


Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpe leilighet, og i stua er det en boks på veggen. Jeg lurer på om noen av dere kan hjelpe meg med hva den er til? Jeg åpnet dekselet (som ikke har noen åpninger på noe som helst måte) og tok bilde av det som lå under. Der er det blant annet et Telenor sim-kort hvor det står GPRS. Dette er altså ikke mitt, og jeg har ikke noe informasjon/passord eller liknende til denne.

 

Jeg har ikke noe internett i leiligheten ennå, og er veldig gira på å bestille noe. Jeg lurer derfor på om denne boksen kan brukes til noe, slik at jeg slipper å bestille modem/ruter eller noe i den duren. Hvis ikke ender den kanskje i søpla. Håper noen har peiling :)

post-23631-0-37875200-1387144993_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ingen mikrobryter på den der. ;)

Jeg mener de fleste bruker lyssensor for oppdage om den har blitt åpnet. Men etter nærmere titt på bildet, så ser jeg det ikke hadde vært mulig siden de led lysa ville forstyrret den :p

 

Edit:

Jeg ville forsøkt å tatt ut simkortet og putta det i en mobil for å se om du får brukt det... (tviler det er PIN-kode på det, med mindre den er forhåndsprogrammert på kretskortet)

 

Batteriet er også gull verdt om du har fremtidige hoppyprosjekter. Ser ut som et standard 12V batteri :D

Endret av Zeav
Lenke til kommentar

Vedkommende hadde nok blitt kontaktet allerede om det hadde vært en bryter på lokket (og om det var aktivt).

 

Vet bare selv når vi åpnet en lignende boks på jobb, så gikk det ikke mange minuttene før de ringte fra alarmselskapet å spurte om vi hadde åpnet den.

Det er andre krav til anlegg i næringsbygg. Da eksempelvis overvåket og overført tamper

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...