Gå til innhold

Viftestøy Sony Vaio


provolone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter det jeg har hørt så er det et problem på de maskinene der, ta et google søk på det så finner du nok noe info. Hadde faktisk tenkt å kjøpe tilsvarende men etter å ha lest litt om de problemene og problemer med dårlig Wifi så kjøpte jeg en Lenovo Yoga 2 Pro i steden.

Lenovon er helt lydløs, har en genial skjerm med høy oppløsning som kan vris helt rundt slik at maskinen kaan brukes som et (litt tungt)nettbrett.

Angrer ikke på at jeg gikk for Lenovo.

Lenke til kommentar

Fant en bios-oppdatering som skulle fikse problemet. Støyen ble betraktelig bedre, men langt ifra tilfredstillende. Holder på å innstalere det som var tilgjengeligt av oppdateringer til maskinen nå, om det ikke fungerer så blir det vel retur nok en gang...

Hadde veldig lyst på Vaio selv, men akkurat de problemene der ble en dealbreaker for meg. Spesielt Wifi problemet hadde jeg ikke klart å leve med, de Sony figurene har jo klart å legge antennene til Wifi i selve maskinen i steden for å dra de opp i skjermen slik alle andre gjør. I følge flere tester som jeg har lest så får maskinen stryk karakter for Wifi dekning og ytelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...