Gå til innhold

Hva skjer med CS:GO?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Vi har en eget CS-forum, ATW... ;)

 

Det er kommet et market og der man kan få diverse boxer med loot inni. Disse inneholder skins, som man kan selge på market eller bruke. Om man bruker disse skinsa, vil det være synlig for alle og ikke bare en selv.

 

Operation Bravo er vel bare andre maps som man kan spille, som f.eks i matchmaking. Kjøpte det og prøvde de, ikke verdt det imo.

Lenke til kommentar

Vi har en eget CS-forum, ATW... ;)

 

Det er kommet et market og der man kan få diverse boxer med loot inni. Disse inneholder skins, som man kan selge på market eller bruke. Om man bruker disse skinsa, vil det være synlig for alle og ikke bare en selv.

 

Operation Bravo er vel bare andre maps som man kan spille, som f.eks i matchmaking. Kjøpte det og prøvde de, ikke verdt det imo.

 

Ok, men hvorfor er ikke disse mapsene uti det vanlige map-poolet? Det er jo veldig få maps, ihvertfall i noen modi, som feks gun-game (ihvertfall når jeg prøvde i september), jeg fikk også noe som virket som ett helt nytt våpen, nemlig silenced M4.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg har spilt CS:go i sånn 6 dager, så jeg tør ikke svare på det.

 

Ja, du får silenced USP og Colt som drops (veldig høy droprate, og du kan velge våpen i inventory på start-menyen). Det er litt annen recoil på dem i forhold til uten silencer, og annen lyd.

 

En fin liten start-guide her.

Lenke til kommentar

Kartene i Operation Bravo er laget av folk fra CS-communityet, og pengene går til de som lagde kartene slik at det motiverer andre til å lage nye kart. Noen av kartene kommer sikkert til å bli lagt til i det vanlige map-poolet hvis de blir populære nok.

 

Det går også an å få weapon- og esports case som inneholder sjeldne skins mens man spiller. For å åpne disse trenger du en nøkkel som koster 1.79 euro. Pengene fra esports-nøklene går til diverse CS-turneringer. Hele premiepotten til Dreamhack Winter ($ 250 000) ble finansiert slik.

 

Så begge endringene du nevner er positive og hjelper spillet med å vokse. Det har blitt betydelig flere spillere de siste månedene på grunn av disse oppdateringene.

 

 

Ja, du får silenced USP og Colt som drops (veldig høy droprate, og du kan velge våpen i inventory på start-menyen).

 

Det er ingen droprate på USP-S og M4A1-S, alle fikk dem da oppdateringen kom ut.

 

 

Lenke til kommentar

Du kan spille Bravo-kartene uten å betale hvis en venn med Bravo-pass er i samme lobby som deg. Operation Bravo-pass koster forresten bare 1.15 € på markedet, og jeg hadde null problemer med å betale dette ettersom pengene får andre til å lage nye kart. Jeg har tjent tilbake summen jeg brukte på passet flere ganger ved å selge drops fra Bravo på markedet.

 

Jeg syns også det er bra at de ikke legger til de nye kartene i map-poolet, ettersom alle ikke er like gode. Det er bedre at de ser an hvilke spillerne liker best og så senere legger dem til. Operation Bravo varer til januar, og jeg er temmelig sikker på at i hvert fall de_cache blir lagt til i map-poolet etter dette.

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Prøvde CS:GO, likte det ikke, men ga det et realt forsøk, etter noen få dager likte jeg det! Spesielt official classic ranked matchmaking. Savner classic unranked matchmaking uten botter..

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke ingame cash shops, men i CS:GO føles det ikke helt slik ut som det ofte gjør. Så lenge en del av pengene går til turneringer og folk som lager maps er det jo bare gode greier. Det er ingen "buy to win" elementer i spillet heller.
En ting jeg synes er rart er det at Valve sier de vil satse på konkuransespilling og prøver å spillet til å vokse der, men 128 tic rate servere klarer de ikke å få til? Konkuransen hadde blitt mye mer serriøs på matcmaking systemet deres slik. Kanskje en ladder for claner også? Synes det er litt kjipt at de ikke får til slike "enkle" ting når man ser hva de får til med Dota2.

Lenke til kommentar

128 tick er ikke implementert rett og slett fordi den største brukermassen ikke har PC-er som vil kunne dra nytte av det. Her i Norge har nok de fleste gode nok PC-er, men i mindre utviklede land er det et flertall som spiller på antikviteter.

 

Det er dessuten mye som tyder på at det vil implementeres et turnerings- og laddersystem, men de har fokusert på å gjøre spillet mer seer-vennlig for å gi den ultimate opplevelsen under DreamHack.

 

Tålmodighet er nøkkelen!

Endret av janovi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...