Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hjeeelp! hermorider!


Anbefalte innlegg

Jeg har da fått det som kalles utvendige hermorider, og det er helt forjævlig. Jeg skal reise til kjæresten min om en uke og jeg mååå få det bort.

Det svir og klør, jeg greier ikke sitte eller noe. jeg fikk kjøpt en salve kalt Scheriproct på apoteket for noen dager siden. Den gjorde det bare værre, begynte bare å svi mye mer. Så fikk jeg anbefalt avføringsmiddel, som jeg da prøvde i natt så nå springer jeg mye på do, ikke at det hjelper.

 

spørsmålet er da om noen her kunne gitt meg tips til å få vekk den jævla smerten i baken? og hvor lenge varer disse hermoriderne?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk utvendig hemoroide for et halvt år siden. I mitt tilfelle varte det kanskje i 7 dager før jeg merket at den ble mindre og den var vel helt borte innen 2 uker. Brukte samme salve som deg men vet ikke om den hjalp. Vær rask på toalettet og gå regelmessig. I mitt tilfelle tror jeg det var pga amfetamin at de dukket opp pga økt trykk i årene osv men vet jo ikke. Har aldri hatt plager verken før eller siden så tror iaf det

 

Anonymous poster hash: 7c2e0...cc0

Lenke til kommentar

Spørsmålet er hvorfor den dukket opp. Hvis du har hatt grei avføring hele tiden, så er det ikke noe hjelp i å ta avføringsmiddel. Forsøk å dytte den forsiktig inn mens du er i dusjen eller noe. Ikke sitt for lenge og trykk på do, det er trykket som gjør at du får hemorride. Det finnes andre salver som kan lindre/hjelpe, men hvis du ikke fjerner årsaken så vil den bare komme tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...