Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dette er j en Scion. Billig ungdomsbil fra Toyota ja. Husker ikke modellbetegnelsen, men dette var vel den første som kom.

7995489[/snapback]

Ungdomsbil?? hahha, hvem vil vel kjøre rundt i en slik firkantet hermetikkboks? spesielt med tanke på atdet er en ungdomsbil. Du ser aldri meg i en slik noen gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dette er j en Scion. Billig ungdomsbil fra Toyota ja. Husker ikke modellbetegnelsen, men dette var vel den første som kom.

7995489[/snapback]

Ungdomsbil?? hahha, hvem vil vel kjøre rundt i en slik firkantet hermetikkboks? spesielt med tanke på atdet er en ungdomsbil. Du ser aldri meg i en slik noen gang.

7995582[/snapback]

Vel, den er i allefall en stor hit blant yngre i USA, sammen med de to andre modellene de har. Når prisen i tillegg starter under 100.000 NOK så er den absolutt et alternativ. Har aldri prøvekjørt den selv, men den skiller seg absolutt ut i positiv retning på veien.

Siden jeg har sjekka at modellen er XB så tar jeg meg friheten og poster et nytt bildet straks...

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Det der er en Nissan Figaro.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Utrolig hva man får med seg.. mener den hadde en 1 liters turbomatet motor.. frytelig skapning... jaja. Ny bil:

Skrevet
riktig!! hvordan viste du det?

7996740[/snapback]

Den var jo på sesongpremieren på Autofil. I den fargen, til og med. Har en turbomatet 1-liter, som yter hele 75hk, faktisk, koblet sammen med en tretrinns (!) automatkasse :)

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Tror ikke det er noe som heter det engang.. Ikke toyota.

Skrevet

Jaos er et firma som lager "stæsj" til firehjulstrekkere; slik som reservehjulsdeksel, stigbøyler og kufangere :)

...men hvilken bil det der er har jeg ikke snøring på :/ Japse?

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Det er en amerikansk bil som er basert på en japansk plattform

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Nei nei nei.. Galloper er en pajero som er trimmet og staylet av hyundai. ikke amerikansk den altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...