Gå til innhold

Entropy - Norskprodusert SpaceMMO


Anbefalte innlegg

cropped.956x538c.jpeg

 

"Entropy beskrives som et sandkassebasert, massivt flerspillerspill med et kraftig fokus på frihet og romkamp. Spillerne kan delta i store romslag med over hundre deltakere, og det er deres handlinger som vil drive universet videre. Entropy byr blant annet på en spillerdrevet økonomi og dynamiske oppdrag.
Kamp mellom spillerne blir også en viktig del av opplevelsen. Spillets 120 solsystemer er delt opp i tre kategorier, nemlig «developed», «frontier» og «wilderness». I systemer markert som «developed» kan kun pirater slåss med hverandre. I «frontier»-kategorien kan pirater angripe eller bli angrepet av andre spillere. I «wilderness» er det fritt frem." Gamer.no

Noen som har testet dette? Ser meget fristende ut.

Gameplayvideo: http://www.youtube.com/watch?v=Q5VGtQTXRRI

 

Entropy Steam Early Access-side

Endret av Villanden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå skal ikke jeg klage på at norske utviklere prøver seg på noe, men enda et spacesim//openworld/mmo? Dette begynner å bli som tiden etter DayZ kom ut, da alle hoppet på zombietoget.

 

Og hva er galt med det? Du bestemmer jo selv hvilke spill du vil spille. Tror ikke denne tråden var ment som en klagetråd på at det er for mange som driver med spacesim.

Lenke til kommentar

Nå skal ikke jeg klage på at norske utviklere prøver seg på noe, men enda et spacesim//openworld/mmo? Dette begynner å bli som tiden etter DayZ kom ut, da alle hoppet på zombietoget.

 

Er vel ikke så mange av de kategoriene slått sammen?

Jeg skal sjekke reviews de neste dagene og se hva folk skriver. Har ventet på et slikt spill. Enklere enn EVE Online og ikke så mye strategi som X-spillene. Og ikke minst at det er et MMO.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...