Gå til innhold

[Løst] Photoshop CC har sluttet å fungere


Anbefalte innlegg

Jeg får åpnet photoshop, men når jeg prøver å trykke på noe

henger det seg opp med en gang og slutter helt å fungere.

Har prøvd å restarte maskinen (hjelper ikke), installere photoshop på nytt

(fungerte fint noen dager). De andre adobe programmene jeg bruker fungerer

uten problemer (bridge & lightroom)

 

Noen som har noen idér til hva problemet kan være?

Endret av Chatoyant
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

 

Noen som har noen idér til hva problemet kan være?

 

Ikke foreløpig, men hvis du beskriver litt mer hva du gjør, hva slags maskin, operativsystem, har du noe annet oppe samtidig, har du nok diskplass osv er det mulig at det går an å forelså ting du kan prøve.

 

 

Har en mac mini (prosessor: 2GHz intel core i7, hukommelse: 8 GB 1333 MHz DDR3, om det skulle ha noe å si) koblet til en Eizo skjerm. Har samme problemet uansett om jeg har noe annet oppe eller ikke.

Det kan fungere fint i flere uker for så å plutselig ikke fungere lenger. Har 700 GB ledig diskplass.

 

Beklager om det er dårlig forklart, har flaut lite peiling :ninja:

Lenke til kommentar

 

Det kan fungere fint i flere uker for så å plutselig ikke fungere lenger. Har 700 GB ledig diskplass.

 

Har dessverre ikke nok peiling på Mac til å hjelpe med feilsøking. Spesifikasjonene høres helt OK ut og det er da lett å mistenke en hardware-feil, men rart at den bare skulle slå ut på Photoshop. Kanskje noen med Mac-kompetanse kan bidra mer.

 

Crasher hele maskinen eller er det bare Photshop som stopper?

Endret av seriksen
Lenke til kommentar

Du kan i hvert fall gå inn på "diskverktøy", velge "førstehjelp" under harddisken, trykke "verifiser diskrettigheter", så "reparer diskrettigheter", og så "verifiser disk". Får du i tillegg beskjed om å reparere disk, så gjør du også det ved å følge instruksene du i så fall får.

 

Jeg vet ikke om det fungerer, men dette er i hvert fall en glup ting å gjøre når ting ikke fungerer som det skal.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...