Gå til innhold

Leseranmeldelse: Need for Speed: Rivals


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Hei

 

Dette er en leseranmeldelse, ikke en anmeldelse skrevet av noen fra Gamer.no :)

ok, men da bør dere kansje trekke den anmeldelsen da, eller rette på scoren, siden 7/10 er helt feil, er mer 2/10

Du kan jo roe deg ned og bruke Xbox360-controller til PC. Overlegent bedre enn tastaturet og et greit, men ikke fullkomment alternativ til ratt.

Lenke til kommentar

Du kan jo roe deg ned og bruke Xbox360-controller til PC. Overlegent bedre enn tastaturet og et greit, men ikke fullkomment alternativ til ratt.

 

hvorfor i all verden skal jeg bruke en Xbox360 kontroller til pc ? da kunne jeg jo like godt ha kjøpt xbox. men jeg vil ha best mulig opplevelse så derfor kjøpte jeg PC og RATT.

 

om anmeldsen er subjektiv er greit, men når et bilspill ikke støtter ratt er det jo en katastrofe. blir som om et FPS spill på pc uten støtte for mus.

Endret av Blaz3r
Lenke til kommentar

hvorfor i all verden skal jeg bruke en Xbox360 kontroller til pc ? da kunne jeg jo like godt ha kjøpt xbox. men jeg vil ha best mulig opplevelse så derfor kjøpte jeg PC og RATT.

 

Sant nok, men nå befinner du deg på en PC med et bilspill som ikke støtter ratt. Så, om du vil gjøre spillopplevelsen noe bedre vil jeg anbefale en xbox-kontroller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sant nok, men nå befinner du deg på en PC med et bilspill som ikke støtter ratt. Så, om du vil gjøre spillopplevelsen noe bedre vil jeg anbefale en xbox-kontroller.

 

spiller heller et annet ordentlig bilspill heter det.

Ratt er da ikke noe must på slike arkade spill. På spill som Forza 5 og Gran Turismo derimot....

 

Forza 5 er like mye arkade spill.

Lenke til kommentar

 

Da har du ikke spilt Forza 5 uten å slå av alt av hjelpemidler. Om du synes det da er fortsatt arkade så har vi to totalt forskjellige definisjoner på hva et arkade spill er for noe.

 

er kansje ikke en ren arkade, men langt i fra en simulator, prøv f.eks noen av simbin spillene så skjønner du.

Lenke til kommentar

Forza spillene er vel en blanding av arkade og realisme? Ihvertfall den følelsen jeg fikk av 3ern og 4ern.

 

 

 

er kansje ikke en ren arkade, men langt i fra en simulator, prøv f.eks noen av simbin spillene så skjønner du.

 

Nå er jeg langt ifra noen ivrig bil spill spiller så burde vel være litt forsiktig med å være så bastant. Og det finnes helt sikkert andre bil spill med mye mer fokus på simulator en Forza 5.

 

Men mitt inntrykk er at bilene oppfører seg veldig likt det å kjøre en ekte bil når en har slått av alt som har med assist å gjøre i F5. Ikke at jeg har kjørt i nærheten av så råe biler som i F5 vel å merke. Men en kjenner jo igjen hvordan en bil oppfører seg når en presser den og det opplever jeg i F5.

 

Så godt det lar seg gjøre da vel å merke med en håndkontroller.... Selv om jeg er ikke noen stor bil spill spiller så lurer jeg nesten på om jeg må ha et ratt m/pedaler og sete til F5. Tror det vil løfte opplevelsen rett over sky laget...akkurat nå er jeg bare rett over pipa på huset. Men gøy er det da :p

Lenke til kommentar

 

ok, men da bør dere kansje trekke den anmeldelsen da, eller rette på scoren, siden 7/10 er helt feil, er mer 2/10

Skal vi trekke en leseranmeldelse fordi en annen leser er uenig i vurderingen?

 

Flott at dere legger ut leseranmeldelser også. :)

 

Kanskje det burde merkes mer, på samme måte som "Kommentar", hvor det har en overskrift og banner? :)

 

 

 

Nå er jeg langt ifra noen ivrig bil spill spiller så burde vel være litt forsiktig med å være så bastant. Og det finnes helt sikkert andre bil spill med mye mer fokus på simulator en Forza 5.

 

Men mitt inntrykk er at bilene oppfører seg veldig likt det å kjøre en ekte bil når en har slått av alt som har med assist å gjøre i F5. Ikke at jeg har kjørt i nærheten av så råe biler som i F5 vel å merke. Men en kjenner jo igjen hvordan en bil oppfører seg når en presser den og det opplever jeg i F5.

 

Så godt det lar seg gjøre da vel å merke med en håndkontroller.... Selv om jeg er ikke noen stor bil spill spiller så lurer jeg nesten på om jeg må ha et ratt m/pedaler og sete til F5. Tror det vil løfte opplevelsen rett over sky laget...akkurat nå er jeg bare rett over pipa på huset. Men gøy er det da :p

Du kan ikke vurdere dette skikkelig med kontroller.

 

Du merker god forskjell fra GT5 og GT6, dette tror jeg ikke at jeg kunne ha merket med kontroller (ikke det at jeg har tatt bryet med å prøve, kontroller og bilspill er forferdelig kjedelig). GT6 dro meg tilbake til virkelige erfaringer som GT5 ikke kunne ha gjort, fordi forgjengeren ikke føltes levende nok.

 

Jeg vil påstå at GT6 begynner å bli ganske nær PC-simulatorer. Ikke har jeg prøvd Forza, men ut ifra det jeg har lest virker det som om GT6 trekker det lengste strået, utenom grafikken.

 

 

Angående NFS, det burde være støtte for ratt og pedaler. Skuffende kaller man det, de drar utviklingen i en usunn retning. Altså mer usunn en det miljøet NFS-serien er i.

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Flott at dere legger ut leseranmeldelser også. :)

 

Kanskje det burde merkes mer, på samme måte som "Kommentar", hvor det har en overskrift og banner? :)

 

De merkes ganske godt allerede på forsiden og i forumet (se vedlagt bilde), og har et helt annet utseende enn ordinære anmeldelser. Synes du likevel forskjellen er for liten?

 

Eksempel på en vanlig anmeldelse hos oss: http://www.gamer.no/artikler/anmeldelse-tearaway/154962

post-3726-0-78785600-1386746882_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...