Gå til innhold

Gaveforslag til "gamerbasket"?


Anithamin

Anbefalte innlegg

Planlegger en rimelig men spennende gave til kjæresten. Tanken er en stor pakke med flere småting, gjerne morsomme/nyttige/spiselige.

 

Spill kjøper han somregel selv, og gavekort er litt kjedelig. Når det kommer til datautstyr har han også alt han trenger og er fornøyd med fra før.

 

Så, har du et forslag? Bring em'!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo du som kjenner fyren best, så hvordan skal vi vite hva som er morsomt/artig/nyttig for han? Om gadgets er utelukket sammen med spill og datautstyr så er det kanskje ikke så mye igjen?

 

Samboeren min gjorde det samme for meg for noen år siden, hun kjøpte hele Star Wars-serien på blu-ray, noen bøker jeg hadde skikkelig lyst på og favoritt øl-et og godteriet mitt å la det i en gavepose, jeg ble storfornøyd(enda jeg vanligvis kjøper disse tingene selv).

Lenke til kommentar

Uansett hva du kjøper, så er det en fin ting å pakke det i aaaalt for mye ducktape!

Du får ganske billig ducktape på f.eks biltema. og jeg har det alltid hysterisk artig med å se på at de sliter med å åpne pakkene fra meg :D

Gjerne små pakker, i store esker. og like mye ducktape på alt!

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Han er skikkelig LOTR-fan. Ellers er favorittspillet hans "Golden Sun". Jeg har sjekket ut lotr-duppeditter, men det meste koster jo flere tusen. DIY kan fungere, jeg kan både tegne/male/lage ting, men spørsmålet er hva. (Han har ringen og har selv laget sverd og lignende).

 

Når det kommer til pris er jeg fattig student og går etter planen "tanken som teller".

Lenke til kommentar

LOTR ideer: frodos kontrakt(du finner bilder og ordlyden på nettet), tegn han/dere inn i en lotr scene evt male det,det kan brukes om golden sun og antar jeg.

 

matchende smykker av noe slag ?

 

lag ett fiktivt slektstre som viser han som etterkommer av hans lotr favoritt

 

på vei ut døra men her har du noen ideer iallefall. får si ifra om du trenger fler

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...