Gå til innhold

Warcraft-filmen får sine første skuespillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Faan så glad jeg er for at det ble pre wc1 og ikke post wc3 ^^

 

Tviler på at det kommer til å hjelpe. Den kommer nok fremdeles til å være basert på en post-WoW synsvinkel på loren.

så du tror den kommer til å innblande lore fra WoD? at Garrosh f.eks dukker opp på slutten? :p

 

hvis du ikke så blizzcon, så gikk du glipp av en del info, dette ser SVÆRT lovende ut ;)

Lenke til kommentar

så du tror den kommer til å innblande lore fra WoD? at Garrosh f.eks dukker opp på slutten? :p

 

hvis du ikke så blizzcon, så gikk du glipp av en del info, dette ser SVÆRT lovende ut ;)

 

Nei.

 

Det jeg tror er at det kommer til å bli vanskelig å gå tilbake til Metzen anno 2002, Blizzard pre-Activision og at filmen kommer ut lenge, lenge etter at WoW sluttet å være relevant. Du har sikkert lest hvorfor Sam Raimi forlot prosjektet, at Blizzard satt med absolutt vetorett? For meg betyr det at alt som kan tenkes å være nogenlunde på kanten kommer til å bli kuttet rett ut og det kommer til å bli en standard PG-13-opplevelse i et kjent men utdatert univers med nok nikk til fansen til at gjennomsnittsspilleren er fornøyd men ikke nerdete nok til at folk som ikke har noe forhold til spillet ikke føler seg utelatt.

Lenke til kommentar

det er lov å være skeptisk, og ja, at Sam Raimi forlot prosjektet var egentlig en god nyhet tatt i betraktning at lore'en fra universet blir tatt vare på slik at det ikke blir en random fortelling som er utenom den storyen vi allerede kjenner til. filmen blir basert på orcs and humans, åpningen av den "mørke portal, durotan og Lothar.

jeg var minst like skeptisk til filmen som dere i starten, men etter blizzcon så er jeg overbevist. jeg vil gå til kinosalen med null forhåpninger enn at det vil bli en severdig film :D til dere som er drittlei wow, greit, la være å se den bare ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...