Gå til innhold

[Løst] TG : Hvor gammel bør man være?


Anbefalte innlegg

Hei ! Jeg er en 14år gammel gutt som er veldig glad i data, altså komponenter,spill etc..

 

Jeg har lenge ønsker å dra på The Gathering i påsken 2014 og jeg fyller 15 noen få dager før, men mine foreldre synes likevel jeg er altfor ung. Jeg er fult klar over dette er noe foreldrene mine skal avgjøre og ikke jeg.

 

men alikevel, vil jeg vite deres mening på hvor gammel man bør være ! Begrunn svaret gjerne :)

 

 

..så kanskje jeg klarer å få overtalt de tilslutt... :)

Endret av cheeze
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går mer på mental enn fysisk alder. Er du gammel nok til å ta vare på deg selv i fire-fem dager uten noen som har ansvar for deg? Skjønner du når du burde spise, og når du burde få deg litt søvn? Klarer å porsjonere utover lommepenger så du også har mat det siste døgnet? Forstår når du skal ta deg en tur i dusjen?

 

Tror jeg var 14 år da jeg dro første gangen, og jeg hadde det helt supert. Anbefaler å ha noen å dra sammen med :-)

Lenke til kommentar

Det er en del på din alder der, så du kommer nok til å klare deg fint. :) Har du en vennegjeng du kan dra med?

 

Det ligger en fin side på gathering.org med informasjon til foreldre, kanskje det hjelper å la dem lese den: http://www.gathering.org/tg14/no/information/for-parents/ ;)

Jeg har en ganske stor vennegjeng som jeg skal dra dit sammen med. De er trossalt 2 år eldre en meg og det er derfor jeg kommer litt etter..

 

Går mer på mental enn fysisk alder. Er du gammel nok til å ta vare på deg selv i fire-fem dager uten noen som har ansvar for deg? Skjønner du når du burde spise, og når du burde få deg litt søvn? Klarer å porsjonere utover lommepenger så du også har mat det siste døgnet? Forstår når du skal ta deg en tur i dusjen?

 

Tror jeg var 14 år da jeg dro første gangen, og jeg hadde det helt supert. Anbefaler å ha noen å dra sammen med :-)

jeg har vært på små lans før og jeg er flink med pengebruk. Ja, jeg klarer selvfølgelig å sove når jeg må, jeg fikk en skikkelig lærepenge for det etter det første lanet jeg var på.

 

Jeg har store planer om hylle bygging med en kompis, ser ut som mine foreldre er mer og mer overbevist så prøver en siste innspurt idag, så får vi se hvordan det går ! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...