Gå til innhold

[Løst] Selge Asus G74SX (2 år gammel)


Anbefalte innlegg

Jeg føler ikke at jeg lurte personen på noen måte. Han sa han hadde vurdert laptopen opp mot andre laptoper på markedet før han slo til.

For all del, fortsett å fortelle deg selv dette, det endrer ikke at du får en ny laptop med betydelig bedre ytelse til 500 kr ekstra.

Det er ikke noe problem å finne idioter, det betyr ikke at man burde dra nytte av dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ikke med tanke på at det gir mer behagelig flyt generelt og ikke alle er så opptatt av å spille de nyeste, mest grafikkspekka spillene.

Mener du på skrivebordet at det gir mer behagelig flyt?

Selvfølgelig er ikke alle opptatt av å spille de nyeste, mest grafikkspekka spillene, men det er ikke til å komme bort fra at 560M er en rimelig puslete GPU for spill fra 2010 og nyere, spesielt i 1920x1080.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mener du på skrivebordet at det gir mer behagelig flyt?

 

Ja, merker ikke du det?

 

Selvfølgelig er ikke alle opptatt av å spille de nyeste, mest grafikkspekka spillene, men det er ikke til å komme bort fra at 560M er en rimelig puslete GPU for spill fra 2010 og nyere, spesielt i 1920x1080.

 

Det er sant, den suger i nyere spill, men det er jo fortsatt deilig å nyte flyten i klassikere som COD 4, Half-Life og Minecraft, gjerne i 3D. Slikt burde jo ikke overses.

Lenke til kommentar

Ja, merker ikke du det?

 

Det er sant, den suger i nyere spill, men det er jo fortsatt deilig å nyte flyten i klassikere som COD 4, Half-Life og Minecraft, gjerne i 3D. Slikt burde jo ikke overses.

Jo, jeg merker fint forskjell på skrivebordet med min XL2411T, men på en 17.3" er skjermen betydelig mindre...

 

Et 560M vil slite hardt med å kjøre COD 4 i 3D eller 120Hz med en framebuffer på 1920x1080, Half-Life 2 og Minecraft burde gå greit da. Jeg har enda til gode å møte noen som faktisk liker å spille i 3D i lengre perioder rett og slett fordi de får vondt i hodet, men hver sin smak.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

For all del, fortsett å fortelle deg selv dette, det endrer ikke at du får en ny laptop med betydelig bedre ytelse til 500 kr ekstra.

Det er ikke noe problem å finne idioter, det betyr ikke at man burde dra nytte av dem.

Hehe, tror som Relio at du ikke har tatt til betraktning alle spesifikasjonene. Samtidig kan jeg nevne kunden fikk med en nesten ny sekk verdt 500,-. Men hey, du har sikkert rett, og jeg burde sikkert skamme meg.

 

Jeg kan også nevne at jeg fikk en rekke bud på rundt 5000 kr, som tilsier at de prosentene du kom med er litt "off".

 

Ang fps så kjørte den BF3 på høy grafikk i full-HD stabilt på over 60 fps sist gang jeg sjekket. Det er mer enn godt nok for de fleste, er det ikke?

Lenke til kommentar

Tror Arni ikke tåler å tape, så nå dummer han seg bare ;)

Når jeg vet at jeg har rett er det i hvert fall ikke jeg som har tapt...

Jeg liker bare ikke lyving og de som mener at PCer har et neglisjerbart verditap.

 

Uansett har det jo allerede blitt fortalt i post 15: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1554821&p=21212770

Endret av arni90
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...