Gå til innhold

Spill man kan spille i en evighet


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har veldig lyst til å finne meg noen nye spill som har litt variasjon i i forhold til andre spill som LoL og jeg lurte om dere hadde noen tips til spill som kunne ha hvert aktuelle for meg.

Jeg liker spill som Ringenesherre, command and conquer 3, cod og bilspill. Helst kom med tips på spill under 400, men tar i mot alle forslag :)

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

- Morrowind (dersom du liker veldig gamle spill)

- Oblivion

- Skyrim

- Fallout 3

- Fallout New Vegas

 

Og som han som skrev over meg CIV5.

 

De er dem jeg kommer på i farten. Alle spillene kan du kjøpe på STEAM, men dersom du har lyst til å kjøpe Skyrim for en rimelig penge er du nok litt sent ute, da det var på salg på fredag.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Jeg kan gi deg en liste over spillene jeg har brukt mest tid på.

 

World of Warcraft

Heroes of Newerth

Football Manager

Civilization IV

TES-serien (Morrowind, Oblivion og Skyrim)

Counter Strike 1.6

Battlefield 2

CoD: Modern Warfare 1 og 2

Empire Earth

Pokémon

Fifa

DayZ

Mount and Blade

Diablo 3

 

 

I den rekkefølgen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Alle over har gode forslag, men vil leggje til nokon fleire og utheve dei over som eg synast er veldi aktuelle:


Company of Heroes - strategispill fra WW2, første del av serien er billig og omhandler vest/afrika-fronten. 2'eren er østfronten.

Red Orchestra 2 - WW2 FPS som minnar om CoD (kan utvidast til Rising sun som er stillehavsfronten Japan/USA). 2'eren er ganske rimeleg, og tilnærma lik 1'eren.


Desse som er nemnt over er definitivt verdt tida ift. pengar:

Civilization 4 (evt. 5, men 4 synast eg er betre, kan vere fordi eg har spelt det veldig mykje)

The Elder Scrolls (Skyrim, Oblivion, Morrowind)
Lenke til kommentar

ringenes herre er da ikke et spill men en hel haug, var action, rpg, strageti osv.

 

har du prøvd skyrim, jeg passerte nettopp 120 timer i det spillet

 

Folk bruker også en liten evighet i spill som BF4(som ALLE er enig i er bedre enn COD)

Har disse spillene på ps3. Skyrim er rått! :)

Lenke til kommentar

- Morrowind (dersom du liker veldig gamle spill)

- Oblivion

- Skyrim

- Fallout 3

- Fallout New Vegas

 

Og som han som skrev over meg CIV5.

 

De er dem jeg kommer på i farten. Alle spillene kan du kjøpe på STEAM, men dersom du har lyst til å kjøpe Skyrim for en rimelig penge er du nok litt sent ute, da det var på salg på fredag.

skal sjekke ut disse, takk skal du ha :)

Lenke til kommentar

- Morrowind (dersom du liker veldig gamle spill)

- Oblivion

- Skyrim

- Fallout 3

- Fallout New Vegas

 

Og som han som skrev over meg CIV5.

 

De er dem jeg kommer på i farten. Alle spillene kan du kjøpe på STEAM, men dersom du har lyst til å kjøpe Skyrim for en rimelig penge er du nok litt sent ute, da det var på salg på fredag.

Det er fortsatt tilbud ;)

Lenke til kommentar

Av spillene som er på "Daily Deals" nå,

vil heg anbefale Borderlands 2 og The Witcher 2,

begge er knallspill man kan bruke veldig mange timer på. :)

 

Gikk inn på steam og ser at de har Borderlands 2 til 7.49 euro og Borderlands 2 "Game of the year" til 24.99 euro. Den siste inkluderer masse tillegg, men inneholder den også selve spillet eller må man ha det i tillegg?

 

Hva er da den beste dealen?

Lenke til kommentar

Borderlands 2 GOTY inneholder originalspillet også. Det står i "Package Info". DLCene sies å være veldig bra og det er i mine øyne et bra kjøp. Best å spille med andre da. Ellers kan en få tak i både The Witcher 1 og 2 til 7,5Euro nå. Det er en latterlig god deal.

Lenke til kommentar

Borderlands 2 (1'ern også forsåvidt), kan man spille ganske lenge.

Har søkt litt på youtube og det virker som at det ikke er så bra grafikk på spillet.. Er det bare en dårlig video eller har spillet dårlig grafikk. Hvordan er The Witcher 2 i forhold til skyrim? :) En venn av meg tipset meg om tom clancy's splinter cell blacklist. Hva synes dere om dette spillet.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...