Gå til innhold

[Løst] Verdt å kjøpe Asus VG248QE til 2000,-?


andersmb

Anbefalte innlegg

Hei, tenker å kjøpe http://www.komplett.no/asus-24-led-vg248qe/774683

Den er på tilbud hos komplett idag, til 2000 istedenfor 2500.

 

Jeg har i5-2500k og amd radeon 7950 (3gb). De nyeste spill kjører ikke mye over 60fps. Er det hvert å skaffe seg den skjermen nå uansett, så har jeg den når jeg evt oppgraderer dataen og kan få høyere fps? Det ser ut til å være en strålende god skjerm (ifølge tester, hardware, tom's hardware), selv om jeg ikke klarer å komme opp på maks hz.

 

Takk for svar :)

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, tenker å kjøpe http://www.komplett.no/asus-24-led-vg248qe/774683

Den er på tilbud hos komplett idag, til 2000 istedenfor 2500.

 

Jeg har i5-2500k og amd radeon 7950 (3gb). De nyeste spill kjører ikke mye over 60fps. Er det hvert å skaffe seg den skjermen nå uansett, så har jeg den når jeg evt oppgraderer dataen og kan få høyere fps? Det ser ut til å være en strålende god skjerm (ifølge tester, hardware, tom's hardware), selv om jeg ikke klarer å komme opp på maks hz.

 

Takk for svar :)

 

Ja vil anbefale den på det sterkeste. Da fordi den vill støtte G-sync når den modulen blir tilgjengelig.

Den gjør at skjermen viser alle bildene som blir sent til den. Og ikke er låst til 60hz feks, som vsync.

Lenke til kommentar

Ja vil anbefale den på det sterkeste. Da fordi den vill støtte G-sync når den modulen blir tilgjengelig.

Den gjør at skjermen viser alle bildene som blir sent til den. Og ikke er låst til 60hz feks, som vsync.

Endte opp med å bestille før tilbudet var over heldigvis. G-sync virker jo skikkelig spennende, gleder meg til å få denne skjermen! Takk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...