Gå til innhold

Sony Xperia V?


iskya

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er et godt tilbud, jeg syntes det var billig da jeg kjøpte min til kr 2500.

 

Jeg har hatt denne siden i sommer, oppgraderte fra en Xperia P som var blitt for treg.

Det var den beste mobilen jeg fant med "liten" skjerm hvis jeg også ville ha godt kamera.

At den i tillegg er vanntett er en bonus.

 

Med dårlig dekning og aktivt bruk med surfing og sending av bilder så klarer jeg å tømme batteriet på 14 timer. I helgene tappes batteriet kanskje 25% per døgn, dermed går det et par dager før jeg lader.

 

Angrer på at jeg kjøpte hvit, den er for glatt. Sort er litt gummiert og gir bedre grep.

Har også kjøpt docking, da kan jeg lade den uten å åpne de vanntette lukene.

Har bare Android 4.1 nå, men Sony har lovet 4.3 i desember/januar. De er usikker på om den får 4.4, men det er ikke usannsynlig da den ikke er så veldig ulik hardware fra Z-modellene.

 

Test med mye skryt finner du her, men det er kommet kraftigere og større mobiler etterpå:

http://www.amobil.no/artikler/sony-xperia-v/115077

Endret av Frobe
Lenke til kommentar

Jeg er også ganske fornøyd med min Xperia V. Det kunne vært litt mer intern lagring og batteriet kunne vart litt lenger. Ytelsen har jeg ikke noe å utsette på, selv om det sikkert ikke er blant de raskeste. Det at telefonen er vanntett har vist seg overraskende positivt. Nå er jeg ikke redd for å bruke telefonen som GPS under treningsøkter, selv om det kommer en del svette på den.

 

Hvis det er 1600,- uten bindingstid / abonnement ville jeg slått til.

 

redigert: hvor finner du denne telefonen til en så god pris?

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...