Gå til innhold

Coolshop


lonix

Anbefalte innlegg

Var det ikke slik at Coolshop ordnet med toll o.l, og at det man betalte i kassa er den summen man ender opp med til slutt? Jeg bestilte en trådløs X1 kontroll fra dem, men har nå selvfølgelig fått forespørsel om tollinformasjon og må dokumentere sendingens innhold og verdi, samt betale et tollgebyr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var det ikke slik at Coolshop ordnet med toll o.l, og at det man betalte i kassa er den summen man ender opp med til slutt? Jeg bestilte en trådløs X1 kontroll fra dem, men har nå selvfølgelig fått forespørsel om tollinformasjon og må dokumentere sendingens innhold og verdi, samt betale et tollgebyr.

 

Ja, det skal de.

Lenke til kommentar

Er det sant? Makan til drittbedrift.

 

Avbestilte Xbox One fra dem, da de ikke kunne levere allikevel før langt ut i neste år. Bestilte 11. november med garanti om "Delivery before Christmas". Snakket med de, og det viste seg at det kom aldri til å skje.

 

Og nå hører jeg at de ikke klarer å ordne fortollingen riktig også? Dritt, for jeg har bestilt noen spill fra dem.

Lenke til kommentar

Er det sant? Makan til drittbedrift.

 

Avbestilte Xbox One fra dem, da de ikke kunne levere allikevel før langt ut i neste år. Bestilte 11. november med garanti om "Delivery before Christmas". Snakket med de, og det viste seg at det kom aldri til å skje.

 

Og nå hører jeg at de ikke klarer å ordne fortollingen riktig også? Dritt, for jeg har bestilt noen spill fra dem.

 

Bestilte min i kveld fra Microsoft i Tyskland. Konsollen er inkludert toll og porto, så det er problemfritt. Rask levering.

 

Jeg tror det er disse stedene Coolshop bestiller sine konsoller fra, bare at de legger på en ekstra profitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...