Gå til innhold

Mulig å bestille Xbox One fra den spanske Microsoftstore?


Bandana

Anbefalte innlegg

Hei, bare lurte på om det er mulig å bestille Xbox One fra den spanske microsoftstore. Coolshop har driti seg hardt ut så jeg må prøve å få den fra et annet sted.

Står at de har Xbox One på lager (Day One Edition i tillegg), men sender de til Norge? Og får vi det eventuelt med engang, altså innen 1-4 dager?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, bare lurte på om det er mulig å bestille Xbox One fra den spanske microsoftstore. Coolshop har driti seg hardt ut så jeg må prøve å få den fra et annet sted.

 

Står at de har Xbox One på lager (Day One Edition i tillegg), men sender de til Norge? Og får vi det eventuelt med engang, altså innen 1-4 dager?

 

Ja, alle MS Store fra Europa sender fra lageret i Nederland (Untatt UK som kun sender til UK) så det skal gå bra :)

 

EDIT! Vær ops på at der er prisen 499 Euro EKSKLUSIVE MVA. Så den kommer det toll på i tillegg virker det som. Hvis ikke chrome google oversetter kødder med meg her :)

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Ah, la ikke merke til det med tollen i og med at jeg trodde det var det samme som i Microsoftstore i Tyskland der toll er inkludert. Vet du ca. hva det kommer på?

 

4000 + 25% mva (1000 kr) + et lite beløp på 1-200 kr. Vil tippe at det kan komme på 5500 kr fort altså.

 

Hadde brukt den rabattlinken her og kjøpt istedet: https://www.coolshop.com/no/pricematch/activate/2eb0bf6d2cdd4304a329ca74fa5c0533

Lenke til kommentar

Da har jeg bestilt fra den microsoftstore i Spania etter å ha undersøkt litt. Det er en Day One Edition og toll og frakt er inkludert. Bare oversettelsen på Google Chrome som er feil.

Det har også blitt trukket penger fra kontoen, så jeg antar at jeg får den snart.

Gleder meg som bare faen nå.

Endret av Bandana
Lenke til kommentar

Da har jeg bestilt fra den microsoftstore i Spania etter å ha undersøkt litt. Det er en Day One Edition og toll og frakt er inkludert. Bare oversettelsen på Google Chrome som er feil.

 

Det har også blitt trukket penger fra kontoen, så jeg antar at jeg får den snart.

 

Gleder meg som bare faen nå.

Hvordan betalte du? Står at man må skrive faktura adresse, og kan ikke velge Norge? Selv om jeg kunne det på leveringsadresse..

Lenke til kommentar

Da har jeg bestilt fra den microsoftstore i Spania etter å ha undersøkt litt. Det er en Day One Edition og toll og frakt er inkludert. Bare oversettelsen på Google Chrome som er feil.

 

Det har også blitt trukket penger fra kontoen, så jeg antar at jeg får den snart.

 

Gleder meg som bare faen nå.

Bruker de samme strømforsyning/stikk kontakt som her i Norge, eller må man bytte det? Har en kamerat som er interessert i box også :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...