Grandestar Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Hei! Jeg skal bytte thermopasta på min alienware m14x r2. Temperaturen stiger veldig fort når jeg spiller og dette medfører lag. Har kjøpt Artic Silver 5, som jeg hørte var en god thermopasta, plus remover og purifier som fulgte med. Kjøpte også en slik anti statisk armbånd. Her er spørsmålne mineØ Hvor kobler jeg armbåndet? leste at jeg kan koble den til et jordingspunkt på chassiet av pcen, men hørte dette ikke fungerer hvis pcen er koblet fra laderen? Er det noen ting jeg burde være ekstra forsiktig med og huske på når jeg gjør dette? Har funnet en guide på youtube hvor han gjør det på samme laptop som min, så trenger ikke mer hjelp med akkurat det.
BirgerCaC Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Fest båndet til ett annet metallpunkt som leder strøm. Vi får håpe at ny pasta kan gjøre nytten
Grandestar Skrevet 24. november 2013 Forfatter Skrevet 24. november 2013 Fest båndet til ett annet metallpunkt som leder strøm. Vi får håpe at ny pasta kan gjøre nytten Jeg har allerede gjort det, festet det til jordpuntet i stikkkontakten. Det burde gjøre nytten. Gikk ihvertfall bra, og den virker Glemte å koble til viften..så tror det ble litt for varmt når jeg kjørte 3dmark, men etter jeg koblet til gikk det bedre! Skal gjøre litt mer omfattende testing senere for å se forskjellen, men hittil virker det mye bedre. Tror Dell er litt grådig på thermopastaen, for er bare 7måneder siden de skiftet hovedkortet mitt Takk for hjelpen uansett!
BirgerCaC Skrevet 24. november 2013 Skrevet 24. november 2013 Meget bra at det fikset seg for deg da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå