Gå til innhold

PS4 allerede i hus + Playstation store tips


kalhal

Anbefalte innlegg

Flere som har forhåndsbestilt fra elkjøp?

 

Har allerede vært og henta den og den er i hus.

 

Et problem er jo å få tak i spill. Selvom de fleste butikkene nå har ps4 spill på bakrommet/lageret så nekter de og selge før den 29'e.

 

I tillegg er Playstation Store stengt for kjøp av spill, ihvertfall i Norge.

 

MEN det finnes råd, det jeg gjorde var å sette dato manuelt til 30/11 og voila butikken åpner seg og man kan kjøpe ps4 spill online.

 

Man får også med 14 dager trial til på playstation pluss abonnentet og man kan via dette abonnementet laste ned to gratis spill.

 

 


hadde sikkert holdt og sette dato til 29/11... men en dag ekstra skader vel ikke hehe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er Resogun og Contrast som er gratisspillene i PS+ den første måneden.

 

PlayStation Store fungerer fint nå uten det trikset også, men jeg har et problem. Som nevnt i den andre tråden lastet jeg ned FIFA 14, men får bare feilmeldinger når jeg forsøker å starte spillet. Noen andre som har lastet ned FIFA 14 og fått det til å fungere? Får spillt Resogun som jeg lastet ned.

Lenke til kommentar

Det er Resogun og Contrast som er gratisspillene i PS+ den første måneden.

 

PlayStation Store fungerer fint nå uten det trikset også, men jeg har et problem. Som nevnt i den andre tråden lastet jeg ned FIFA 14, men får bare feilmeldinger når jeg forsøker å starte spillet. Noen andre som har lastet ned FIFA 14 og fått det til å fungere? Får spillt Resogun som jeg lastet ned.

Tenker du på lisens-meldingen? I såfall, Valider din PS4 som primary og reset lisenser eller noe i innstillinger og start PS4 på nytt. Funka for meg :)

Lenke til kommentar

Tenker du på lisens-meldingen? I såfall, Valider din PS4 som primary og reset lisenser eller noe i innstillinger og start PS4 på nytt. Funka for meg :)

 

Vet ikke hva slags melding du fikk opp, men jeg får følgende feilmelding: Cannot start the application. (CE-34632-8).

 

Samme skjer etter at jeg gjorde som du. Satt som Primary igjen og resatt lisenser og restartet PS4.

Endret av Pesico
Lenke til kommentar

 

Vet ikke hva slags melding du fikk opp, men jeg får følgende feilmelding: Cannot start the application. (CE-34632-8).

 

Samme skjer etter at jeg gjorde som du. Satt som Primary igjen og resatt lisenser og restartet PS4.

http://community.us.playstation.com/t5/PlayStation-4-Support/Playstation-4-Error-Code-CE-34632-8/td-p/42247983/page/2

 

Les siste kommentaren der så tror jeg du får svar på det du lurer på viss problemet ikke har løst seg enda

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...