Gå til innhold

Z77 Store USB problemer


Harribo

Anbefalte innlegg

Heisann folkens, nå er det tett før jeg RMA hovedkortet men tenkte jeg skulle høre om noen hadde noen lure Idèer først.

 

Problemet mitt er i hovedsak at det jeg har tilkoblet av eksternt som mus og tastatur mister connection i ett sekund eller 2 og slår seg av og på i eningen, det har ingenting å si om jeg bruker USB3.0 eller 2.0, det skjer både i windows og under spill.

 

Om jeg har tilkoblet ekstern Harddisk eller flash så er det ingen problemer.

 

Det jeg har gjort: Installert nye USB drivere, oppdatert til nyeste bios, men problemet er fremdeles der selv om det er ørlite mindre nå etter bios oppdaterting.

Jeg har prøvd alle USB tilkoblingene på hovedkortet uten hell. Tingen er, jeg har 3 forskjellige mus og 2 tastatur, det skjer med samtlige. Det merkelige er at når jeg kobler til en ny mus så går det fint i kanskje noen dager eller timer (Helt random) også begynner det på igjen.

 

Hovedkortet mitt er et ASUS Z77 V-Pro med nyeste bios og Windows 8. Kjører alt stock nå.

 

Kan legge til at jeg så det var en 1394 firewire ledning koblet til USB kontaktene på hovedkortet, og i følge manualen så gjør det skade på hovedkortet. Det var altså Netshop som bygde pc'en så det er i så fall ikke min feil. Den har jeg dratt ut i og med at jeg uansett ikke bruker firewire.

 

Var ikke fikset likevel.

Endret av Harribo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...