Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Mus beveger på seg uten at jeg fysisk rører på den

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg sitter og ser på film på netflix, og har da i fullskjerm.

Problemet er at den menyen kommer opp som om jeg skulle ha vært borti musa, noe jeg ikke er..!

Hva er problemet? Dette begynner å bli litt irriterende i lengden..

Mvh Haakon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.. Tok ut mus og tastatur og menyen spratt fortsatt opp fra tid til annen..

Han mener sikkert om noen har koblet seg på med sin egen mus....altså ikke fysisk..men kanskje over nett. Da hjelper det ikke om du kobler fra ditt tastatur og mus. :)

Gjest medlem-141789
Skrevet

Har du bærbar PC? Det kunne jo vert ein knapp som har låst seg (ikkje fysisk, men nedi elektronikken). Har skjedd med min PC. Det kan også være nokon via internett som gjør det.

Skrevet

Dette har jeg vært borti av og til på en gammel mus. Da var det et hår som hadde lagt seg inne i sensoren under musa sånn at den bevegde seg selv. Blås ut av musa og tørk støv av matta :)

Gjest medlem-141789
Skrevet (endret)

Stasjonær.

Har ikke noe program eller lignende som kan gjøre dette heller.

Prata med ein kompis ein gong, og han sa at han kunne tillate andre å styre musa gjennom nettet. Veit ikkje om du trenger program. Men det er meir sannsynlig at det er eit eller anna gale med elektronikken, sidan du har kobla ut alt og det framleis skjer.

Endret av medlem-141789
Skrevet

Nei, fungerer helt som normalt..

Dette har jeg vært borti av og til på en gammel mus. Da var det et hår som hadde lagt seg inne i sensoren under musa sånn at den bevegde seg selv. Blås ut av musa og tørk støv av matta :)

Noe som er rart, da den ga dette lille "rykket" da jeg hadde koblet den ut også..

Skrevet

Dra ut musen av maskinen å se om det samme skjer da. Hvis det samme skjer da så er det noe i maskinen. Hvis ikke så er det musen. Noe det er liten sannsynlighet for etter mine erfaringer.

Skrevet

Har ikke noe program eller lignende som kan gjøre dette heller.

Vet ikke om du helt skjønte hva jeg mente.... men om noen har koblet sin mus til din maskin via nettet, vet ikke/ser ikke du noe program sånn uten videre.

Skrevet

Vet ikke om du helt skjønte hva jeg mente.... men om noen har koblet sin mus til din maskin via nettet, vet ikke/ser ikke du noe program sånn uten videre.

En RAT ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...