Gå til innhold

[Løst] Sikkerhetsvarsel på min S4 med Android 4,3


brg

Anbefalte innlegg

Hei

 

I dag tidlig oppdaterte jeg min Samsung S4 til Android 4,3.

 

Etter dette spretter det opp en sikkerhetsinformasjon om at en app prøver å få tilgang til system på enheten uten godkjenning.Forsøket ble blokkert.

 

Jeg får 2 valg enten Avvis eller Vis progr. Desverre tar den siste meg kun til oversikten over innstallerte apps. Skulle gjerne ha villet vite hvilken app som lager krøll.

 

Er det noen måte å finne det ut på? Har forsøkt å se i menyen etter mulig visning av logg filer uten at jeg har funnet noen slik mulighet.

 

Noen som vet???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, ser at det er kommet enda mer dritt inn på telefonen. Skulle ønske jeg viste hvordan man blir kvitt uønsket software.

I dette tilfeller er det nok ikke Knox som er problemet. Kverket alle prosessene dens, men advarselen dukker stadig opp.

Endret av brg
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xRp8CQ0Q

Her er Samsung sine svar etter kontakt vedrørende KNOX "problem" - Sikkerhetsmelding som stadig dukker opp etter oppdatering til 4.3. Fikk dette både på SGS4 og SGN3.

 

Se gjerne i FORUM etter trådene - Samsung Galaxy Note 3 tråden og Samsung Galaxy S4 - Diskuter! hvor det også er vedlagt bilder vedrørende KNOX "problem"

 

Takk for din E-mail til Samsung Electronics Nordic.

Vi takker for din tilbakemelding!

Vi er fullt klar over problemet og jobber med en oppdatering som vil rette opp i dette. Vi har ingen dato på når oppdateringen kommer, men troligen veldig snart.

Ha en fin dag videre!

Kontakt oss gjerne igjen om du har flere spørsmål.

Med vennlig hilsen
Samsung support

----------------------------------------------------------------------------------------

 

Takk for din E-mail til Samsung Electronics Nordic.

Hei!

Det er egentlig ikke noe problem med KNOX, den bare melder ifra om når applikasjoner ikke har den sikkerheten KNOX syns at de bør ha og når ikke applikasjonen har den siste sikkerhetsoppdateringen. Men det du kan få gjort for å løse problemet. Knox er jo noe du aktiverer selv på telefonen, da begynner den å melde ifra om den finner applikasjoner den syns har for lite sikkerhet. Det eneste som kan være problem er at den ikke sier ifra om hvilken applikasjon / program det er som mangler sikkerhet. Men dette har vi sent videre opp i systemet å håper på en bedring snart.

"Trykk og hold trykket på venstre side av denne tekst, så bør en liten tekstlinje komme fram. Trykk da på denne og så vil du komme direkte til KNOX Store appen. Tøm da - Mellomlager - Tøm data og Deaktiverte - KNOX Store. Etter at du gjort dette bør du ikke motta denne melding."

Ønsker deg en fortsatt fin dag videre og lykke til!

Kontakt oss gjerne igjen om du har flere spørsmål.

Med vennlig hilsen
Samsung support

For telefonsupport, vennlig ring oss på 815 56 480
Åpningstider: Mandag–fredag 09:00–18:00 , lørdag 10:00 – 15:00

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...